حضور گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده مقبولیت نظام است

کرج-ایرنا- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات بیست و هشتم خرداد عنوان کرد که حضور گسترده مردم و تمام اقشار ولایی نشان دهنده مقبولیت و مشروعیت هر چه بیشتر نظام مقدس اسلامی است.

سردار محمد حسین سپهر شامگاه پنجشنبه در آئینی به مناسبت فرارسیدن سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد در امامزاده محمد کرج افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند علاج دردهای مزمن کشور در برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات، حضور گسترده در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح است.

وی اضافه کرد: در واقع مشارکت بالای مردم، انتخاب هوشمندانه و آگاهانه موجب تقویت نظام و کارآمدی هر چه بیشتر آن می شود.

سپهر با اشاره به انتخاب افراد اصلح به عنوان رییس جمهوری خاطرنشان کرد: اصلح کسی است که ولی فقیه را فصل الخطاب بداند و در کنار آن از شاخص هایی از جمله کارآمدی، فساد ستیز، عدالت خواهی، معتقد به توانمندی های داخلی، توجه به جوانان، شایسته سالاری و بی توجه  به وعده های دشمن باشد.

وی ادامه داد: در واقع در این مرحله نیاز داریم که در انتخابات حضوری قوی، مردمی، هوشمندانه و درست داشته باشیم.

سپهر اظهار داشت: در واقع امروز ادامه راه امامین انقلاب، شهدا و تقویت باورهای مردم حضور در بزرگ ترین قانون دموکراسی کشور که همان انتخابات است، می باشد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بزرگ ترین واقعه را در تاریخ اسلام بعد از حکومت های صدر اسلام رقم زد.

سپهر ادامه داد: به همین منظور نیاز است که امروز مردم و بویژه جوانان یاد و خاطرات امام(ره) را مطالعه و در واقع امام شناسی و شناخت ویژگی های ایشان از موارد مهمی است که نسل امروز ما بایستی به آن بپردازند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با انقلاب خود به دنبال احیای اسلام و مقابله با نفوذ آمریکایی ها، اسراییل و انگلیسی ها در کشورمان بود افزود: بیگانگان کشور ما را جولانگاه خود قرار داده بودند و مقابله با اسلام خواهی، تغییر قانون اساسی با هدف تضعیف مسلمانان، توسعه و تبلیغ فرهنگ آمریکایی را از اهداف خود در منطقه قرار داده که تا به امروز ادامه داشته و تا آینده ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی باز هم به دنبال پیدا کردن این اهداف بودند و بارها بیان کردند که یا با تسخیر ایران و یا آشتی می توانیم به آن دست یابیم، این در حالی است که اگر امروز به دنبال آشتی و ارتباط با دیپلماسی ما هستند و در واقع به دنبال اهداف شان می باشند.

سپهر با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد امام(ره) با ادامه دادن راه ایشان است افزود: حفظ انقلاب اسلامی و توسعه هر چه بیشتر آن در گرو ادامه راه امامین است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکایی ها از ما دست بر دار نیستند اظهار داشت: همانگونه که امامین، شهدا و رزمندگان ما بارها اعلام کردند ما به دنبال خشکاندن ریشه کفر، نفاق و استکبار در جهان هستیم و تا برپایی حکومت عدل اسلامی و از پای نخواهیم نشست.

سپهر افزود: به همین منظور بایستی راه امامین انقلاب را به خوبی شناخته و تفکراتشان را عملی سازیم و با قوت و دقت راهی را که برای ما ترسیم کرده اند دنبال کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha