مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی‌داشت روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین مردم قم و با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: انتخابات عرصه تحول، شتاب‌بخشی به امور و نوآوری است.

وی افزود: انتخاب نادرست در هنگام انتخابات باعث عقب‌ماندگی کشور، فعالیت افرادی نالایق،‌ پُست گرفتن طرفداران تبعیض و اشرافی‌گران خواهد شد.

نکونام تصریح کرد: مردم توجه کنند که با پرهیز از حضور در انتخابات نمی‌توان اشتباه‌های گذشته را جبران و اصلاح کرد.

وی یادآور شد: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ، افراد اصلاح را انتخاب کنند و به آن‌ها رای دهند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: عزت، اقتدار و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده است.

وی گفت: البته همچنان مشکلاتی در کشور وجود دارد و نیاز جدی برای ایجاد تحول در بسیاری از امور احساس می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

نکونام ضمن گرامی‌داشت ۱۴ خردادماه سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) تاکید کرد: اگر امام راحل و راه او را نشناسیم،‌ مورد سرزنش تاریخ واقع می‌شویم.

وی افزود: مردم ایران ضمن شناخت درست و خوب از سیره علمی و عملی امام خمینی (ره)،‌ قدرشناس بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و امروز هم، پیروی از ولایت فقیه،‌ تداوم‌بخش راه امام راحل است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مقام معظم رهبری درخصوص مساله جمهوری و اسلامی نکاتی را بیان کردند که جمهوری همان مردم و مظهر اسلام، ولایت است.

وی اسلام بدون ولایت را مظهر اشرافی‌گری، نفاق، آمریکایی و سکولار دانست و یادآور شد: بزرگ‌ترین اقدام امام خمینی (ره) آوردن ولایت و غدیر به صحنه بود.

نکونام با اشاره به تعبیر و تاکید همیشگی امام خمینی (ره) برای عزای عمومی در ۱۵ خرداد هر سال اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد مظلوم بودند و امتیاز آن‌ها، کفن‌پوش شدن در دوران خفقان بود، در حالی که ما امروز در فضایی آزاد و آرام فریاد می‌زنیم و دفاع می‌کنیم.

وی با اشاره به ۱۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: مکتب، انقلاب، ولایت و دستاوردهای جمهوری اسلامی همگی براساس مکتب جعفری است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران پرچم هدایت را برای جهانیان برافراشته و بدون خستگی حرکت می‌کند.

وی افزود: مستکبران جهان و منافقان داخلی و خارجی،‌ سم‌پاشی‌های زیادی را علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند اما باید با پرچم انقلاب اسلامی، دنیا را هدایت کرد.

نکونام در بخش پایانی سخنان خود ضمن تذکر به مسوولان درخصوص بابسامانی‌های اخیر به‌ویژه در بازار مُرغ تصریح کرد: نگذارید مردم در شرایط سخت کنونی،‌ در عرصه این مشکلات قرار گیرند.

وی مشکلات مختلف مانند کمبود مُرغ در بازار را پسندیده مردم ندانست و یادآور شد: به‌ طور جدی از مسوولان چهارمحال و بختیاری می‌خواهم تا دیگر شاهد ایجاد صف مردم برای دریافت کالاهای اساسی مانند مُرغ نباشیم.

نکونام اظهار داشت: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند و در این شرایط نباید معضل دیگری به مشکلات آنان اضافه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha