باید فرصت رسانه‌ای جبران شایعات در ماجرای احراز صلاحیت‌ها داده شود

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره احراز صلاحیت ها گفت: باید برای جبران شایعات، فرصت رسانه‌ای برای افراد و یا خانواده آنها فراهم شود.

محمد وحیدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مواردی که در فضای مجازی مطرح شده، باید حتما فرصت به افراد داده شود تا برای جبران، خود و یا خانواده ها در فضای رسانه ها اعلام نظر عمومی کنند، فضای کاملا بازی فراهم شود تا این افراد بتوانند شایعه ها را رفع کنند.

وی درباره بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره احراز صلاحیت ها اظهار داشت: رهبر انقلاب مطالبه و تذکر داشتند و حکیمانه بر حفظ آبرو تاکید کردند.

وحیدی افزود: البته نمی توان گفت که این بیانات به معنای این است که منجر به تصمیم جدید در شورای نگهبان می شود.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان هم اعلام کرده است که حکم رهبری در مسائل مختلف سیاسی کاملا تبعیت می شود بر این اساس اگر تغییر در تصمیم باشد، تاییدیه رهبری را خواهد داشت.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است فضا در کشور به گونه ای باشد که مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند.

حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی به مناسبت سی و دومین سالروز رحلت امام خمینی(ره) فرمودند: به بعضی از افرادی که صلاحیتشان احراز نشد، ظلم وجفا شد و به آنها یا خانواده‌هایشان که خانواده‌های محترم وعفیفی بودند، نسبت‌های خلاف واقع داده شد که بعداً  ثابت شد آن گزارشها غلط و خلاف است.

ایشان با اشاره به انتشار این موارد در بین مردم و در فضای مجازیِ رها و بدون قید و بند، تاکید کردند: حفظ آبرو جزو بالاترین حقوق انسانها است بنابراین خواهش و مطالبه من از دستگاه‌های مسئول این است که مواردی را که گزارش خلاف واقع راجع به فرزند یا خانواده کسی داده شده، جبران کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha