مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت ملی را تقویت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- مسوول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت حداکثری و پُر شور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ امنیت ملی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا را تضمین و تقویت می‌کند.

علی امیری روز شنبه در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای به‌طور یقین برگ زرین دیگری بر مجموع افتخارات جمهوری اسلامی و دفاع از کشور در برابر مستکبران عالم را ثبت می کنند.

وی انتخابات را یک حق و تکلیف شرعی دانست و افزود: مردم برای تعیین سرنوشت خود و فراهم کردن زمینه اصلاح امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با حضور در پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنند.

امیری به مشکلات ایجاد شده در کشور اشاره و تصریح کرد: عملکرد ضعیف برخی مسوولان باعث شده تا امروز مردم ایران بعد گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان مشکل داشته باشند.

وی یادآور شد: مشکلات بورس، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، اختلافات خانوادگی، افزایش طلاق، کاهش ازدواج، رشد اعتیاد  از جمله مشکلات کشور است.

مسوول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد نوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: استفاده از توان افراد با سلیقه‌های مختلف و جناح‌های سیاسی گوناگون، تمرکززدایی از قدرت، ثروت و حکومت، زمینه‌ساز رفع فقر از نقاط مختلف کشور است.

وی گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا حکومت مرکزی تنها برای بودجه، سیاست خارجه و برنامه های دفاعی تصمیم‌گیری می‌کند و بقیه امور را به ایالت‌ها و استان‌های واگذار کرده اما در ایران تمامی امور همچنان با حکومت مرکزی است.

امیری تاکید کرد: پتانسیل‌های بالقوه موجود در بسیاری نقاط کشور مانند سیستان و بلوچستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کردستان به تنهایی می‌تواند کشور را تامین کند که این مهم نیاز به برنامه‌ریزی براساس معیارهای علمی و عملی دارد.

وی افزود: مسوولان تمام تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار گیرند.

مسوول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره مسیر درست را انتخاب کردند و نقش‌های اثرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

وی یادآور شد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، هر کجا مشکلی وجود داشت، نیروها و رزمندگان چهارمحال و بختیاری پیشتاز رفع آن بودند.

امیری اظهار داشت: در فتنه سال ۱۳۸۸ مردم چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌های کشور پیشتاز مقابله با فتنه‌گران شدند و به‌دنبال این حرکت حماسه نهم دی‌ماه خلق شد.

رییس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای افزایش مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی باید از توهین، تهمت، افترا، تحقیر و تضعیف نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.

سیف‌الله مطلبی تاکید کرد: همچنین جلوگیری از ورود به مسایل حاشیه‌ای و رعایت ۱۰۰ درصدی قانون جمهوری اسلامی می‌تواند زمینه حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۴۰۰ را فراهم کند.

وی افزود: عمل نکردن برخی مسوولان به وعده‌های خود و همچنین شیوع ویروس کرونا نباید باعث کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود.

مطلبی تصریح کرد: مناظره‌های نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاب و رای مردم تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha