مشارکت حداکثری باعث پیشرفت همه‌جانبه کشور می‌شود

شهرکرد- ایرنا- رییس ستادهای مردمی نخبگان انقلابی و جبهه راه نوین انقلاب سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری با اشاره به انتخابات امسال گفت:مشارکت حداکثری ،نوید بخش توسعه همه جانبه در بخش‌های مختلف کشور است.

محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه در همایش فعالان ستادهای انتخاباتی سراسر استان که با حضور حضرت حجت‌الاسلام فاطمی رییس شورای سیاستگذاری و راهبری ستادهای مردمی حامیان آیت‌الله رییسی در استان برگزار شد، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو چشم‌اندازی از پیشرفت همه‌جانبه را برای کشور نوید می‌دهد که در این میان مسئولیت گروه‌های مرجع برای تحقق این مهم بسیار مهم و اثرگذار است.

وی گفت: مشارکت بالا در انتخابات به منزله تقویت مبانی اقتدار ملی و تحکیم و تقویت زیربناهای یک نظام مقتدر برای حضور موثرتر در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی خواهد بود.

حسین‌میرزایی ادامه داد: از این رو، میان مشارکت حداکثری و گذر موفق از پیچ تاریخی کنونی رابطه‌ای منطقی برقرار است که برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده و نتیجه مبتنی بر انتخاب اصلح، مهمترین گام پیش‌رو در به جریان انداختن بازتولید قدرت نرم کشور و مقابله با جنگ نرم دشمن خواهد بود که دارای مبانی و اصول ارزشی و همچنین تابعی از پیگیری و صیانت از آرمان‌های نظام اسلامی است.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: در این میان همفکری، همگامی و همدلی همه ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رئیسی درخصوص مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسترهای لازم برای خلق یک حماسه ماندگار و تاثیرگذار را فراهم می‌کند.

رییس ستادهای مردمی نخبگان انقلابی و جبهه راه نوین انقلاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان، در خصوص راهبردهای ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: پیش‌نیاز و پیش‌فرض مشارکت حداکثری، آرمان‌خواهی در ترسیم وضع مطلوب است که با ایجاد چنین فضایی از طریق تبلیغات و تشویق مردم، انگیزه جهت حضور در انتخابات افزایش می‌یابد.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: همچنین بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی و ایجاد شناخت کافی در مردم در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و جایگاه آنان به عنوان منبع اصلی و منشا قدرت در نظام مردم‌سالاری دینی و آثار حضور گسترده آنان در تثبیت پایه‌ها و اقتدار نظام اسلامی در جهان ،باعث می‌شود مردم مشارکت و انتخاب خود را دارای اهمیت دانسته و نسبت به تاثیرگذاری آن واقف شوند که در همین راستا تبیین شرایط داخلی و بین‌المللی و توصیف واقعیات سیاسی خود زمینه را جهت افزایش مشارکت و نیز انتخاب فرد اصلح فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه افزایش امید در تاثیرگذاری آرای مردم برای روند اداره کشور تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: مردم همواره با امید تاثیرگذاری آرای خود در روند اداره جامعه در انتخابات شرکت گسترده داشته‌اند.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: مشارکت حداکثری همراه با بصیرت که کشور را در قله عزت و افتخار قرار می‌دهد، ابتکار عمل و همراهی آحاد جامعه را می‌طلبد که در این میان، شناسایی گروه‌های مرجع و تاثیرگذار در انتخابات و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های آنها در راستای بهبود کیفیت و کمیت حضور مردم بسیار مهم است که از جمله این گروه‌ها می‌توان به بسیج اشاره کرد.

وی، نقش گروه‌های مرجع نظیر روحانیت و دانشگاهیان را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: افکار عمومی به گروه‌های مرجع اعتماد دارد و قدرت نظریه‌پردازی، پاسخ به شبهات و برخورداری از دانش، تجربه و آگاهی نیز به اثرگذاری این گروه‌ها در افکار عمومی کمک می‌کند.

حسین‌میرزایی افزود: آگاه کردن مردم با شخصیت انقلابی، مردمی، ولایتمدار، عملگرا و کارآمد، اندیشمند و خوش‌فکر، عدالتخواه و ضدفساد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در به صحنه آوردن مردم و جلب و افزایش آرای آنها موثر است و انتخاب قاطع وی به عنوان رییس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز تحولی در نظام اجرایی کشور و شکل‌گیری ایران قوی و دولت پاکدست و مردمی، در بستر گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha