مشارکت حداکثری در انتخابات نظام را تقویت می‌کند

بجنورد- ایرنا- فعال سیاسی در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید بسترهای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا شود گفت: حضور حماسی در پای صندوق‌های رای موجب تقویت نظام اسلامی می شود.

قنبرعلی خوش آیینه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بطور قطع اگر حضور حداکثری در پای صندوق های رای مهم نبود، دشمن مردم  را به مشارکت نکردن فرا نمی‌خواند زیراکه دشمن می داند که حضور مردم به معنی تایید نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری و حماسی مردم مورد تاکید رهبر انقلاب است افزود: انتخابات فرصتی است تا مردم در تعیین سرنوشت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی کشور مشارکت و دخالت داشته باشند، بنابراین باید انگیزه مشارکت در این رویداد سیاسی فراهم شود.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره تلاش کرده است که با مایوس کردن مردم، آنان را به انتخابات و حضور در عرصه ها بی تفاوت کند اما مردم ما بار دیگر با حضور خود، اقتدار ملی را به نمایش می گذارند.

خوش آیینه گفت: جامعه ما متاثر از تحریم ها و شرایط کرونا با مشکلات اقتصادی روبه رو است و دشمن هم تلاش دارد تا از این مشکلات و کاستی ها برای ناامیدی مردم بهره ببرد اما مردم ما هوشیار هستند.

این فعال سیاسی در خراسان شمالی افزود: مشکلات اقتصادی هم در سایه مشارکت در انتخابات و بی تفاوت نبودن به سرنوشت حل شدنی است.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ ماه خرداد امسال برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha