مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده استکبارستیزی ملت ایران است

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری و راهبری ستادهای مردمی حامیان سید ابراهیم رئیسی نامزد نوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان‌دهنده استکبارستیزی، آزادمنشی، عدالت‌خواهی و نوع‌دوستی ملت ایران است.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاحیه ستاد مردمی صلح چهارمحال و بختیاری وابسته به ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح، بر مبارزه با ظلم و مقاومت برابر فساد اصرار ورزند.
وی افزود: امروز مستکبران جهان منتظر تصمیم ملت ایران برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ و میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند و حضور حداکثری مردم باعث ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.
فاطمی تصریح کرد: در این راستا تقویت اتحاد، وحدت و هماهنگی برای افزایش مشارکت و همچنین پرهیز از رقابت ناسالم در انتخابات سال‌جاری مورد توجه همگان باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت ایمان و وحدت برای مشارکت حداکثری و تشکیل دولت اسلامی در این دوره از انتخابات ضروری است.
قدرت‌الله حمزه تاکید کرد: مردم، مسوولان، سیاسیون، نامزدهای انتخاباتی و گروه‌های مختلف، رعایت تقوی، صداقت در گفتار و امانت‌داری در انتخابات را مورد توجه جدی قرار دهند.
این نماینده مجلس یادآور شد: ملت ایران برای مشارکت حداکثری و خلق حماسه سیاسی دیگری در انتخابات سال‌جاری تلاش و کوشش کنند زیرا پشیمانی پس از برگزاری انتخابات سود، نتیجه و فایده‌ای ندارد.
حمزه تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان ضمن تبیین توانمندی‌های خود برای مردم، از هرگونه تخریب رقیبان بپرهیزند.
وی اظهار داشت: در ۴۲ سال گذشته هرکس سرباز ولایت شد به موفقیت دست یافت و هرکس از این راه فاصله گرفت نتوانست به موفقیت برسد.
نایب‌رییس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مشارکت حداکثری و حضور پُر شور مردم در انتخابات سال‌جاری لازمه تشکیل دولت انقلابی است.
محمدعلی نظری تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی با اخلاق‌مداری در تبلیغات، زمینه حضور گسترده و حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.
رییس ستاد مردمی صلح چهارمحال و بختیاری ستاد سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان نیز گفت: بیش از ۱۶۰ شبکه ماهواره‌ای بیگانه برای تخریب انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که البته دلسوز جمهوری اسلامی نیستند.
شهاب جانباز امیرانی تصریح کرد: تبیین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی مانند حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برای مردم می‌تواند در افزایش مشارکت مردم برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ مؤثر باشد.
رییس شورای ائتلاف گفتمان انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالان ستادهای انتخاباتی بابد شرکت در انتخابات را از مردم تقاضا کنند.
مرتضی سجادی تاکید کرد: برای تحقق مشارکت حداکثری و شرکت پُرشور مردم در انتخابات سال‌جاری باید مردم را به‌صورت چهره به چهره برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.
به گزارش ایرنا، ستاد مردمی صلح با ماموریت تبیین برنامه‌های حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در حوزه‌های سیاست خارجی، دفاع از حقوق عامه، حقوق شهروندی، حقوق زنان و خانواده، توجه به اقوام، ادیان و مذاهب رسمی کشور تشکیل شده است.
انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha