۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84357633
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شعب اخذ رای در گلستان ۱۰ درصد افزایش یافت

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۸
کد خبر: 84357633
شعب اخذ رای در گلستان ۱۰ درصد افزایش یافت

گرگان ـ ایرنا - رییس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰ گفت که مردم این استان آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در پنج هزار و ۳۵ صندوق می‌ریزند که از این تعداد هزار و ۷۸۴ صندوق در شعبه‌های اخذ رای شهری مستقر است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری گلستان، احسان مکتبی اظهار داشت: به دلیل نگرانی از شیوع کرونا و تاکید بر حفظ سلامت شهروندان، فرمانداران مجاز به افزایش شعبه ها برای پیشگیری از تراکم جمعیت هستند.

وی بیان کرد: صندوق‌ها و تعرفه‌های رای انتخابات ۲۸ خرداد به فرمانداری ها تحویل شده و گلستان به طور کامل آماده برگزاری این رویداد سیاسی است.

رییس ستاد انتخابات گلستان در ادامه از برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر در گرگان خبر داد و گفت: در این فرایند رای دهندگان به‌جای اسامی نامزدهای مورد نظر، کد مربوط به آن‌ها را ثبت می‌کنند.

وی پیش بینی کرد که مشارکت مردم گلستان در انتخابات پیش رو از میانگین کشوری بیشتر باشد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

در انتخابت ۲۸ خرداد هزار و ۲۱۵ نفر برای کسب ۳۴ کرسی شورای شهر و هفت هزار و ۷۲ نفر برای حضور در شورای اسلامی ۹۷۳ روستای گلستان با هم  رقابت می پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha