۱۱۷ بازرس بر سلامت انتخابات خمین نظارت دارند

خمین - ایرنا - رئیس هیات بازرسی بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در خمین، گفت: ۱۱۷ بازرس بر روند رای‌گیری ۲۸ خردادماه جاری در این حوزه انتخابیه و چگونگی برگزاری و سلامت انتخابات نظارت دارند.

«حسین متقی » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  بازرسان برابر تکالیف تعیین شده در قانون انتخابات بر حسن جریان، صحت، اجرای مطلوب، سلامت و صیانت از آرای مردم در روند برگزاری انتخابات این شهرستان نظارت می‌کنند.
وی اظهار داشت: بازرسان این حوزه انتخابیه در تمامی شعب اخذ رای حضور خواهند یافت و یک هیات بازرسی متشکل از پنج نفر نیز بر روند فعالیت این بازرس‌ها در شعب اخذ رای نظارت می‌کند.
ریئس هیات بازرسی بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در خمین یادآور شد: ۱۱۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
متقی ادامه داد: ۹۸ شعبه اخذ رای این حوزه انتخابیه در خمین و ۱۹ شعبه  برای قورچی باشی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه خمین  ۵۹ شعبه شهری شامل ۵۸ شعبه ثابت و یک شعبه سیار و ۳۹ شعبه روستایی شامل ۳۰ شعبه سیار و ۹ شعبه ثابت آرای شهروندان را جمع آوری می‌کند.
رئیس هیات بازرسی بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در خمین با بیان اینکه برای قورچی‌باشی ۱۹ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است، افزود: در این حوزه انتخابیه ۲ شعبه شهری ثابت ، ۱۷ شعبه سیار و ثابت روستایی در ۲۸ خرداد آماده برگزاری انتخاب است.
متقی گفت: هیات بازرسی بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در خمین آمادگی دریافت هرگونه شکایت درباره تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات را دارد و شهروندان می توانند شکایات و گزارشات خود را از طریق تماس با شماره ۴۶۳۳۰۳۱۴ داخلی ۲۱۷ و ۲۱۹ به این هیات اطلاع دهند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha