برترین‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با معرفی برگزیدگان از سوی بسیج رسانه استان در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد به‌کار خود پایان داد

به گزارش ایرنا، هیات داوران در بخش گزارش مقام نخست را به وحید رئیسی دهکردی از ایرنا، مقاوم دوم را به‌صورت مشترک به مریم رضی‌پور از فارس و هادی اسپنانی از باشگاه خبرنگاران جوان، مقام سوم را به‌صورت مشترک به خاطره حسین‌زاده از ایرنا و علی مهری از تسنیم اختصاص داد و فریبا باقری از خبرگزاری مهر را شایسته تقدیر این بخش دانست.

براساس نظر هیات داوران در بخش مقاله و یادداشت مجید خبازی از قدس‌آنلاین نخست، ملک‌محمد زمانی دهکردی از هفته‌نامه گرامی دوم، فاطمه بیاتی از روزنامه زردکوه سوم و مجید غلامی از روزنامه عصر قلم شایسته تقدیر شدند.

هیات داوران مقام نخست بخش تیتر را به مرضیه نظری‌زاده از جهانبین نیوز، مقام دوم را به حفیظ‌الله بیاتی از قدس‌آنلاین، مقاوم سوم را به سمیه نظری‌زاده از قدس‌آنلاین اختصاص داد و صادق فرامرزی از فارس را شایسته تقدیر اعلام کرد.

براساس نظر هیات داوران در بخش عکس مریم آل‌مؤمن دهکردی از ایرنا رتبه نخست، رضا کامران از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه دوم، نیلوفر رخشان از فارس رتبه سوم را کسب کردند و پانته‌آ نیکزاد و مهرداد صفرپور از مهر به‌صورت مشترک شایسته تقدیر شدند.

هیات داوران در بخش مصاحبه فاطمه ستاری از فارس و مریم بیگی از ایسنا را به‌ترتیب حائز رتبه نخست و دوم اعلام کرد.

براساس نظر هیات داوران در بخش خبر فاطمه خسروی و ساناز صیدی از ایسنا را رتبه نخست و دوم، مریم رفیعی از تسنیم سوم و مرضیه عالی‌پور از جهانبین نیوز و زینب رحیمی از تسنیم را به‌صورت مشترک شایسته تقدیر اعلام کرد.

در بخش موشن‌گرافی سجاد خالقی و مریم کریمی از فضای مجازی صدا و سیما به‌ ترتیب دوم و سوم شدند و هیچ اثری رتبه نخست را کسب نکرد.

در بخش تلویزیونی، خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان افسانه احمدی رتبه نخست، نگار شیخ‌پور رتبه دوم، صادق صادقی رتبه سوم و عرفانه نعمتیان رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

هیات داوران جایگاه نخست تا سوم بخش رادیو را به‌ترتیب به فاطمه رفیعی، مریم رضوی و آرزو بلالی اختصاص داد.

براساس نظر هیات داوران در بخش کاریکاتور نسرین نوروزی از روزنامه دیده‌بان، در بخش اینفوگرافیک طوعه مهری از فضای مجازی صدا و سیما و جواد یوسفی از قدس‌آنلاین، همگی رتبه دوم را کسب کردند و هیچ اثری حائز رتبه‌های نخست و سوم نشد.

مسوول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در آیین پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با اشاره به رقابت تنگاتنگ خبرنگاران این جشنواره تاکید کرد: ۳۷۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد با انتخاب هیات داوران ۳۸ اثر به‎‌عنوان آثار برگزیده اعلام شد.

البرز للـه‌گانی افزود: این آثار در قالب ۱۲ حوزه‌ها شامل خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر ، مقاله، یادداشت، فیلم کوتاه ، عکس، موشن‌گرافی، تلویزیون، رادیو، کاریکاتور و اینفوگرافیک بررسی و داوری شدند.

وی تاکید کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری با هدف ارتقا کمی و کیفی سطح رسانه‌ای استان، تمرکز بر جنگ رسانه‌ای دشمن و خنثی کردن آن، تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به‌ خصوص موضوع امید آفرینی، انجام روشنگری در راستای انتقام سخت از آمریکا و خروج از منطقه و همچنین نشان دادن اقدامات مخلصانه و جهادی مردم استان در ایام شیوع ویروس کرونا و مشارکت آنان در مراحل گوناگون رزمایش کمک مؤمنانه اجرایی شده است.
لله‌گانی به لزوم تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال‌ اشاره و تصریح کرد: خبرنگاران با مطالب خود از مردم برای حضور پُر شور در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت و زمینه ناکامی دوباره دشمنان و مستکبران را فراهم کنند.

وی یادآور شد: رسانه‌ها برای انتخابات سال‌جاری برنامه‌ها و ویژگی‌های کاندیداهای انتخاباتی و ویژگی‌ها و شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری در خصوص این انتخابات را برای مردم تشریح کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امید است با انتخاب فرد اصلح و مدیر انقلابی، توانمند و جوان در انتخابات امسال بتوان زمینه دولت‌سازی و تمدن سازی را براساس نظریه مقام معظم رهبری فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان حایز رتبه شدند که در این آیین وحید رئیسی دهکردی با کسب رتبه نخست در بخش گزارش، خاطره حسین‌زاده با کسب رتبه سوم در بخش گزارش و مریم آل‌مؤمن با کسب رتبه نخست در بخش عکس انتخاب، معرفی و تجلیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha