۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84358260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اثر کارتونیست­‌ سمنانی در جشنواره بین‌المللی متروی شیراز برتر شد

سمنان- ایرنا- اثر هنرمند کاریکاتوریست سمنانی در جشنواره بین­‌المللی کارتون متروی شیراز به عنوان یکی از پنج اثر برتر شناخته شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در جشنواره بین‌المللی کارتون متروی شیراز که با موضوعات "مترو و هوای پاک، ترافیک و حمل و نقل" برگزار شد رضا حمیدی مطلق از ایران به عنوان یکی از پنج کارتونیست برتر جشنواره انتخاب شد.

دبیر جشنواره بین‌­المللی کارتون متروی شیراز از مشارکت کارتونیست­‌های ۴۴ کشور جهان در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: داوری این جشنواره توسط ایزابلا کوالسکا از لهستان، احمد آلتای از ترکیه، سعید صادقی، ناهید مقصودی و احمدرضا سهرابی از ایران طی یک فرآیند هشت مرحله‌­ای انجام شد.

احمدرضا سهرابی اظهار داشت: سرانجام از میان آثار ارسالی از ۴۴ کشور جهان، آلکسی کاستوسکی از اوکراین، روبرتو کاسیو از کوبا، رضا حمیدی مطلق، سالار عشرت‌خواه و فرج مهدی از ایران به عنوان ۵ کارتونیست برتر جشنواره انتخاب شدند.

مراسم گشایش آثار برتر و فینالیست‌­های جشنواره بین‌­المللی کارتون متروی شیراز قرار بود همزمان با هفته "شیراز" برگزار شود اما به دلیل شرایط کرونایی به روزهای آینده موکول شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha