۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84358545
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان دهگلانی اهدا شد

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۳
کد خبر: 84358545
۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان دهگلانی اهدا شد

سنندج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهگلان گفت: ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان به ارزش ۱۶ میلیارد ریال اهدا شد.

انور خالدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جهیزه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی است که هر فقره به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است، افزود: هم اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود ۲ هزار و ۸۰۰ خانواده شهری و روستایی این شهرستان را تحت پوشش دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دهگلان اضافه کرد: ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و جذب مشارکت‌های مردمی با هدف کمک به تامین بخشی از نیازهای اقشار ضعیف جامعه یکی از برنامه های این نهاد است.

خالدیان یادآور شد: یکی از راه‌های کمک به نیازمندان صدقات است که از طریق صندوق صدقات و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان انجام می شود و امسال با وجود شرایط بحران اقتصادی و کرونا میزان کمک‌های مردمی افزایش یافته است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با صراحت از کمیته امداد امام خمینی (ره) خواسته‌اند که توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات را برای تهیدستان با رعایت حرمت و تکریم در اولویت قرار گیرد که ما نیز در بحث توانمندسازی سه رکن اشتغال، مسکن و کار فرهنگی فعالیت می‌کنیم.

شهرستان دهگلان دارای ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha