وظیفه مهم یگان ویژه در انتخابات مشارکت همگانی و تامین امنیت است

تهران - ایرنا - فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه وظیفه مهم این یگان‌ها در انتخابات مشارکت همگانی و تامین امنیت است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بر اساس فتوای ولی فقیه، تکلیف شرعی است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ یکم یگان های ویژه ناجا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) اظهار داشت: بر همگان واجب است تا از حضرت امام خمینی (ره)، آن مرد بزرگ تاریخ درس بگیریم که یکی از آموزه های آن امام همام اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با بیان اینکه وظیفه مهم یگان ویژه در انتخابات مشارکت همگانی و تامین امنیت است، ادامه داد: حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد بر اساس فتوای ولی فقیه تکلیف شرعی و حضور حداکثری در این مقوله سرنوشت ساز وظیفه ای همگانی است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تاکید کرد: ملاک برای انتخاب اصلح و ایجاد تحول و بهبود وضع موجود جامعه، انتخاب با تکیه بر عقلانیت، تفکر و تصمیم گیری به دور از احساسات است.

سردار کرمی انتخابات پیش رو را حماسه ای ملی دانست و تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه موظفند به منظور حفظ نظم و امنیت در انتخابات آینده از هیچ خدمتی فروگذار نکنند تا همانند سنوات گذشته بتوانیم برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات ناجا ثبت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تاییدی بر مقبولیت نظام اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha