ترغیب مردم به مشارکت حداکثری محور اصلی ستادهای تبلیغاتی نامزدها است

گناوه - ایرنا - مسئولان ستاد تبلیغاتی سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گناوه گفتند: محور اصلی برپایی این ستادها، ایجاد شور و نشاط در جامعه باهدف جلب مشارکت بالای مردم در انتخابات روز ۲۸ خرداد است.

ضرغام مردانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، همه ستادهای دایر شده تلاش و توان خود را برای حضور و مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای و معرفی نامزد اصلح بکار بسته‌اند.

وی اظهارداشت: فعالیت ستاد تبلیغانی بر محوریت فضای مجازی متمرکز شده‌است و در تمام وقت اعضا و حامیان اقدام به محتواسازی و روشنگری مردم برای انتخاباتی پرشور و حداکثری می‌کنند.

مردانی گفت: ۲۴ ستاد مردمی در این شهرستان متشکل از کمیته‌ها، اقشار و گروه‌های مختلف تشکیل شده‌است و هزینه های آن از کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

مسئول ستادمرکزی و هماهنگ کننده مردمی سیدابراهیم رئیسی ادامه داد: ستاد مرکزی علاوه بر تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای ترغیب و تشویق مردم به پای صندوق های رای، کلاس های بصیرت افزایی برای کودکان و مسابقه برای خواهران در ستاد بانوان با موضوع انتخابات هر شب برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: برای تشویق و ترغیب هرچه بیشتر اقشار در پای صندوق‌های رای باتوجه به فرصت مانده تبلیغات، درصددیم از چندین سخنران مطرح کشوری دعوت کنیم.

مردانی گفت: با تلاش های صورت گرفته، تحرک و شور و نشاطی خوبی در بین مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ایجاد شده‌است.

مسئول ستاد مردمی سیدابراهیمی رئیسی در شهر گناوه گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای با انتخاب یک دولت انقلابی در اولویت اصلی ستاد قرار  گرفته است.

حسین امیریان افزود: نیروهای ستاد همگی مردمی و از طیف های مختلف هستند که بصورت خودجوش در صحنه تبلیغاتی برای تشویق مردم به صحنه انتخابات و معرفی نامزد خود حضور یافته اند.

وی اظهارداشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، اقتدار و عظمت و پایه های نظام را مستحکم تر از قبل کرده  و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

وی بیان کرد: مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی بویژه شهر گناوه در روز ۲۸ خرداد یک بار دیگر حمایت و وفاداری خودرا نسبت به رهبری و آرمان های والای امام راحل و شهدا به منصه ظهور و اثبات خواهد رساند.

مسئول ستاد کار و کرامت تبلیغاتی سیدابراهیم رئیسی در گناوه گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برای کشور و نظام جمهوری اسلامی یک اعتبار است و ملت با حضور و درخشش واقعی در روز ۲۸ خرداد ، شکوه و عظمت خود را به رخ دشمنان خواهد کشید.
محمود پورداود افزود: دشمنان قسم خورده نظام تمام سعی و تلاش خود را از طرق مختلف از جمله  فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه و وابسته بکار بسته‌اند تا مردم را از تعیین سرنوشت خود ناامید کنند اما ملت بیدار و همیشه در صحنه در این دوره مثل انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

وی گفت:  مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه قوی و محکمی برای رئیس جمهوری در عرصه‌های بین المللی است و انقلاب را  در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بیمه می‌کند.

پورداود اظهارداشت: حضور پرشور و شعور و پررنگ مردم در انتخابات، تعاملات را در عرصه‌های بین المللی تسهیل می‌کند و باعث اقتدار و عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی افزود: مردم این دیار بویژه اعضا و حامیان این ستاد یک بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در پای صندوق های رای حضور گسترده خواهند یافت و  برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام خواهند افزود.
مسئول ستاد کار و کرامت تبلیغاتی رئیسی در گناوه بیان کرد: همانگونه که رهبر  معظم انقلاب بارها فرمودند هر کسی ایران و  جمهوری اسلامی را دوست دارد در انتخابات شرکت کند و همه  وظیفه داریم به تبعیت از رهبر و پاسداشت آرمان های انقلاب و شهدا ، مردم را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای کنیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر ، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha