۶۰۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات در مهاباد نظارت دارند

مهاباد- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان مهاباد گفت: ۶۰۰ نفر ناظر بر روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نظارت دارند.

حجت الله قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۳۹۸ نفر به عنوان ناظر، ۲۶ نفر به عنوان سرناظر و ۱۷۶ نفر نیز به عنوان ناظر مسوول در شعب اخذ رای بر روند و جریان انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان نظارت کامل خواهند داشت.

وی نظارت دقیق و کارآمد بر روند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای ، جلوگیری از هر گونه تخلف و گزارش آن به هیات های نظارت و نیز مدیریت و نظارت بر جریان انتخابات را از وظایف این ناظران عنوان کرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات مهاباد با بیان اهمیت برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری در روز ۲۸ خرداد افزود: همه ما اعم از اعضای هیأت نظارت، اجرایی و بازرسی و دیگر عوامل موظف هستیم انتخاباتی قانونی و در فضایی سالم و به دور از هر گونه مساله و شائبه ای را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی با رعایت قانون و مشارکت حداکثری یک وظیفه همگانی است که همه باید در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور در شان نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، برای برگزاری انتخابات این دوره از انتخابات ، ۱۷۶ شعبه پیش بینی شده که نسبت به دوره قبل ۱۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha