۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84359422
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه خلیل‌آباد: انتخابات مظهر حضور مردم در عرصه‌های مختلف است

مشهد- ایرنا- امام جمعه خلیل‌آباد در استان خراسان رضوی انتخابات را مظهر حضور مردم در عرصه‌های مختلف دانست و بر لزوم مشارکت حداکثری آنان در رویداد ۲۸ خرداد تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی ناهیدی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتخابات در ایران همواره از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و نقش آن برای دشمنان، همیشه حائز اهمیت بوده است گفت: دشمنان توطئه‌های گوناگون علیه انتخابات جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند و اکنون نیز به دنبال این هستند که انتخابات را مهندسی شده نشان دهند تا مشارکت مردم به حداقل برسد و مردم کمتر در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی افزود: دشمن علاوه بر سوء استفاده از مشکلات معیشتی، از رها بودن مسائل فرهنگی و فضای مجازی استفاده کرده از این مسیر به دنبال ناکارآمد نشان‌ دادن نظام و ایجاد فضای ناامیدی و دلسرد کردن مردم از انتخابات است.

امام جمعه خلیل آباد ادامه داد: با این همه مردم همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همه تحریم‌ها و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند لذا هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را تکان بدهد.  

وی گفت: آگاه‌سازی نسبت به شرایط کشور و ضرورت اتحاد و همدلی می‌تواند بستر را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کند.

حجت‌الاسلام ناهیدی افزود: گرچه برخی اعتقاد دارند عدم احراز صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، باعث کاهش میزان مشارکت در انتخابات می‌شود اما دیده ایم در انتخابات مشابه مشارکت مردم ۷۲ درصد و ۷۳ درصد بود.

وی ادامه داد: امروز مردم به رغم اینکه از وضعیت اقتصادی، کار، تأمین ارزاق و برخی بی‌عدالتی‌ها در جامعه، ناراحت هستند در ۲۸ خرداد از انقلاب و رهبری پشتیبانی کرده و حماسه‌ای باشکوه از حضور خود می‌آفرینند.

خلیل آباد در ۲۴۲ کیلومتری مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha