۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۵
کد خبر: 84359866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ زندانی زندان مرکزی سنندج آزاد شدند

۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۳۵
کد خبر: 84359866
۱۲ زندانی زندان مرکزی سنندج آزاد شدند

سنندج‌ - ایرنا - پس از پیگیری‌های دادستان مرکز استان کردستان ۱۲ زندانی زندان مرکزی سنندج که شرایط لازم را داشتند آزاد شده و ۱۴ زندانی هم به مرخصی رفته و امکان اشتغال پیدا کردند.

به گزارش ایرنا دادستان مرکز استان کردستان روز چهارشنبه در جمع مددجویان زندان مرکز سنندج گفت: تلاش مجموعه دستگاه قضایی فراهم کردن شرایط قانونی برای کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ارفاقات قانونی است.

محمد جباری تاکید کرد: در نظر گرفتن جایگزین‌های مناسب حبس برای زندانیان در راستای حمایت‌ از خانواده‌ها و کاهش جمعیت زندانیان است.

وی با اشاره به اینکه توجه به خانواده و اهمیت آن در زندگی از تاکیدات بزرگان دینی و علمای مذهبی ما است اظهار داشت: در مسائل ارزشی و با اهمیت زندگی دقت نظر داشته باشیم و توجه کنید که نسبت به گذر زمان بی تفاوت نباشیم.

 در این نشست با بررسی تعداد ۲۵ پرونده قضایی مددجویان واجد شرایط ، تعداد ۱۲ نفر زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند ، همچنین به تعداد ۱۴ زندانی واجد شرایط نیز مرخصی و اشتغال بکار اعطاء گردید.

همچنین با بررسی تعدادی از  پرونده قضایی مددجویان واجد شرایط و دیدار چهره به چهره با آنان ، مقدمات آزادی تعداد ۱۶ نفر زندانی فراهم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha