یک فعال سیاسی: مخالف فرهنگ "ضد آقازادگی" هستم

مشهد- ایرنا- رییس شورای مرکزی جبهه آرمانخواهان واقع بین گفت: مخالف فرهنگ "ضد آقازادگی" هستم ، باید آقا زاده‌های شایسته را بر سر دست بگیریم.

سعید احدیان روز چهارشنبه در نشست خبری معرفی فهرست جبهه آرمانخواهان واقع بین در انتخابات شورای شهر مشهد افزود: نباید فرصت استفاده از آقازاده های شایسته را از دست داد.

وی ادامه داد: البته مخالف آقازاده گزینی در برابر شایسته گزینی هستیم و بر این مبنا این فهرست می‌تواند به عنوان فهرست انقلابی برای اداره کارآمد شهر مشهد باشد.

رییس شورای مرکزی جبهه آرمانخواهان واقع بین گفت: مشارکت در انتخابات باید جدی گرفته شود چرا که این روند مظهر مردم باوری نظام اسلامی و نشان دهنده قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی است ، این نظام با دشمنان بزرگی که دارد نیازمند مشارکت اساسی مردم است، مردمی که به عنوان محور واقعی قدرت کشور هستند.

وی افزود: از طرف دیگر مشارکت انتخاباتی مردم اهمیت بسیار برای انتخاب رییس جمهوری و اعضای شورای شهر و شهرداران دارد.

احدیان ادامه داد: انگیزه انتخاب فهرست انتخاباتی جبهه آرمانخواهان واقع بین سهم خواهی نیست بلکه این فهرست با یک فرایند دقیق و با تلاش و فراخوان از میان ۲۰۰ نامزد تهیه شده است و این فهرست ۱۵ نفره فارغ از جایگاه حزبی افراد از طریق مصاحبه کارشناسی و بر اساس چند متغییر مختلف از جمله تخصص، تدین و تشرع و دغدغه مندی نسبت به مسائل شهر انتخاب شده است.

وی گفت: در این لیست پختگی در کنار جوانی ترکیب شده و این ترکیب می تواند یک مجموعه و سازمان را به سرمنزل مقصود برساند.

رییس شورای مرکزی جبهه آرمانخواهان واقع بین افزود: با لیست ضعیف نمی توان شهر قوی ساخت ، لیست ضعیف، شهردار ضعیف و شهردار ضعیف، شهر ضعیف را به دنبال خواهد داشت، لیست ضعیفی که منتسب به جریان انقلابی است به باورهای انقلابی مردم ضربه می زند.

وی ادامه داد: فرصت آزمون و خطا برای انتخاب چهره های ناآشنا  برای مدیریت شهر و شهرداری با چند هزار میلیارد تومان بودجه و تاثیرگذاری بر سرنوشت زندگی میلیونها نفر را نداریم.

حمایت جبهه آرمانخواهان واقع بین از حجت‌الاسلام رییسی

احدیان گفت: این تشکل سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی حمایت می کند.

شهردار سابق مشهد در دهه ۶۰ نیز در این نشست به رزومه چند عضو فهرست انتخاباتی جبهه آرمانخواهان واقع بین اشاره کرد و گفت: شهردار خوب معرف عملکرد شهر است و نمره ای که شهردار کسب می کند در اصل متعلق به شورای شهر است.

اکبر صابری فر افزود: مطابق وظیفه شرعی در جریان حمایت از این لیست قرار گرفته ام اما تا این لحظه به جز چند عضو باسابقه از سایر حاضرین در این فهرست انتخاباتی خبر ندارم.

وی به اهمیت شایستگی های اخلاقی و تخصصی اعضای شورای شهر تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر این لیست را ببینم و تجربه خود در مدت هفت و نیم سال فعالیت به عنوان شهردار مشهد را در اختیار آنان قرار دهم.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده در فرایند انتخابات شوراهای شهری شهرستان مشهد، صلاحیت ۷۹۳ نفر برای حضور در شورای ۱۵ نفره شهر مشهد در هیات های اجرایی و نظارت تایید شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha