وزیر آموزش و پرورش آموزشگاه شهید چمران را در سمنان افتتاح کرد

سمنان- ایرنا- آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید دکتر مصطفی چمران سمنان واقع در مسکن مهر سمنان عصر پنجشنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، افتتاح این مجموعه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴۵ هزار میلیون ریال از برنامه‌های سفر یکروزه محسن حاجی میرزایی به سمنان بود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در حاشیه آیین افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه  شهید دکتر مصطفی چمران در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: زیربنای کل این بنا یکهزار و ۹۱۷ مترمربع و مساحت ساختمان آموزشی آن یکهزار و ۶۷۳ مترمربع است.

سعید هژبری با بیان اینکه اجرای این طرح سال ۱۳۹۶ آغاز شد گفت: مساحت زمین این طرح، پنج هزار و ۵۷۰ مترمربع و محوطه سازی آن چهار هزار و ۵۸۸ مترمربع است.

وی افزود: ۲۹ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال از منابع ملی، هشت میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال از منابع استانی و هفت میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از مسکن و شهرسازی برای ساخت این آموزشگاه هزینه شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: فضاهای این آموزشگاه شامل ۱۲ کلاس درس، سالن نمازخانه، اتاق اداری برای معلمان، معاونان، و بخش استراحت معلمان،  اتاق بهداشت، اتاق سمعی - بصری، آزمایشگاه، کتابخانه، کارگاه فن آوری و بایگانی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش امروز در سفری یک روزه به منظور دیدار با فرهنگیان استان و دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به این استان سفر کرد.

وی در ادامه این سفر یک روزه علاوه بر دیدار با علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان در جلسه همزمان شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان شرکت کرد و در ادامه با نمایندگان معلمان استان نیز دیدار داشت.

 حاجی میرزایی بعد از ظهر امروز پنجشنبه با نمایندگان دانش‌آموزان و تشکل های دانش آموزی  دیدار و گفت وگو کرد و سپس با شرکت در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش با مدیرکل ، معاونان و روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق استان نیز نشست داشت. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha