۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84363398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ ویژه برنامه دهه کرامت در کردستان برگزار می‌شود

سنندج- ایرنا- رییس شورای هیات مذهبی کردستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت ۲۴ ویژه برنامه برای برگزاری در سطح هیات مذهبی استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، نورعلی خزایی روز شنبه درنشست مجازی با خبرنگاران با اعلام برنامه‌های دهه کرامت در استان اظهار داشت:  براساس برنامه ریزی های انجام شده سخنرانی روحانیون، مدیحه‌سرایی، مولودی‌خوانی و اهدای هدایا به دختران جوان در قالب این ویژه برنامه‌ها انجام خواهد شد.

وی استقبال از پرچم کاروان خادمان امام رضا(ع) توسط شورای هیات مذهبی، اجرای چهار مراسم ویژه دهه کرامت در چهار شهرستان سنندج، کامیاران، بیجار و قروه و برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در هشت هیات مذهبی را از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان در دهه کرامت علام کرد.

رییس شورای هیئات مذهبی کردستان افزود: توزیع ۵۰ بسته معیشتی توسط خیرین در روز ولادت امام رضا(ع) بین محرومین شهر سنندج و برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه در هشت هیات مذهبی استان از دیگر برنامه‌های استان در دهه کرامت است.

وی اعلام کرد: تمام برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه کرامت در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست گفت: برگزاری ۱۰ نشست بصیرتی از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان به مناسبت دهه کرامت است که ویژه اقشار تاثیرگذار، فعالان فرهنگی و غیره برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی رستمی برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه روحانیون و ماموستایان اهل سنت را از دیگر فعالیت‌های دهه کرامت اعلام کرد و افزود: همچنین همایش طلایه داران تبلیغ در چهار شهرستان سقز، قروه، مریوان و سنندج با حضور روحانیون کل استان برگزار می‌شود.
 

وی با اشاره به اینکه همچنین مراسم ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در ۱۰ شهرستان استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همایش روشنگری و بصیرتی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که در شهرستان سنندج و با حضور کارکنان، مسوولان، هیئات مذهبی و کانون مداحان برگزار می‌شود.

دهه کرامت همزمان با ولادت حضرت معصومه از اول ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا(ع) در ۱۱ ذی‌القعده به پایان می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha