ایستگاه‌های "حماسه حضور" ویژه انتخابات در مشهد فعال شد

مشهد- ایرنا- معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی- اجتماعی شهرداری مشهد از برپایی ایستگاه‌های انتخاباتی با عنوان "حماسه حضور در ۱۳ منطقه این کلانشهر خبر داد.

سیدمجتبی منتظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه‌ها با هدف ایجاد شور انتخاباتی و حضور مردم برای گفت و گو پیرامون انتخابات در تمام مناطق شهری مشهد راه‌اندازی شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد این ایستگاه‌ها در مناطق مختلف حدود ۸۰ ایستگاه است و نمایندگان خانه احزاب و گروه‌های سیاسی برای مناظره و گفت و گو در این ایستگاه‌ها حضور دارند.

معاون شهردار مشهد اضافه کرد: این ایستگاه‌ها تا ۲۶ خردادماه دایر خواهد بود و شهروندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این پاتوق‌های انتخاباتی به بحث و گفت و گو بنشینند.

منتظری ادامه داد: در همین چهارچوب تئاتر موضوعی و نمایش آیینی با عنوان "حماسه حضور" در روزهای ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در بوستان ملت مشهد به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: اکران‌های شهری نیز به منظور افزایش مشارکت در انتخابات انجام شده است و در تمامی اکران ها به دنبال افزایش مشارکت شهروندان هستیم.

در انتخابات ۲۸ خردادماه، چهار میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۹۱ نفر در استان خراسان‌ رضوی واجد شرایط رای دادن‌ هستند که از این تعداد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۹۷۸ نفر زن و بقیه مردند.
شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰ روستا و ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.
انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha