۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84364993
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: حمایت از سرمایه گذاران نخستین گام تحقق توسعه میامی است

شاهرود - ایرنا - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش خصوصی ظرفیت های بسیار بالایی دارد، گفت: حمایت از سرمایه گذاران نخستین گام برای تحقق توسعه است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز یکشنبه در شورای اداری شهرستان میامی با بیان اینکه برای توسعه شهرستان میامی نیازمند تقویت و تشویق سرمایه گذاران هستیم ، افزود : از سرمایه گذارانی که ۳۰ الی ۴۰ درصد آورده داشته باشند استقبال می کنیم و در راستای تحقق توسعه، مشارکت لازم انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه برای ۳۱ شهرستان محروم و کمترتوسعه یافته بودجه خوبی پیش بینی  نشده است ،تصریح کرد: در کمیسیون تلفیق  در مجموع ۱۴۴ میلیارد تومان برای شهرستان میامی تخصیص داده شد.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی با اشاره به اینکه انتخابات امسال با وجود نقشه های دشمنان با حضور حداکثری مردم محقق خواهد شد، اظهار داشت: دشمنان نظام از موشک های ایران نمی ترسند ، بیشترین هراس دشمنان حضور حداکثری مردم در عرصه های مختلف بویژه انتخابات است.

خانی با بیان اینکه برخی کمبودها برای مردم مشکلات زیادی درست کرده است،اظهارداشت: باید در قبال عملکرد خودمان جوابگو باشیم ، دولت آینده باید برای حل مشکلات گام های موثری بردارد.

وی با اشاره به رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از مجلس شورای اسلامی،گفت: در حد توان با هر مسئولیتی باید مردم را راضی نگه داریم و مسئولان باید دردهای جامعه را کاهش دهند و اگر مشکلات را نمی توانند حل کنند حرف مردم را گوش دهند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اظهارداشت: رای گیری ۲۸ خرداد انجام می شود و همه باید با مشارکت حداکثری سرنوشت کشور را رقم بزنند.

وی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همدیگر را تخریب نکنند تا بعد از انتخابات نیز با همدلی امور شهری و روستایی انجام شود.

وی با اشاره به تعیین و رد صلاحیت ها در استان سمنان تصریح کرد: شهرستان شاهرود و میامی کمترین آمار رد صلاحیت را داشته اند و افرادی که به هر دلیلی رد صلاحیت شده اند شاید برای شورای اسلامی شهر و روستا صلاحیت آنان احراز نشده است.

خانی با توجه به ضرورت بهسازی محورهای مواصلاتی شرق استان تاکید کرد: بهسازی محور های میامی به جیلان ، میامی به کاهک و میامی- جاجرم نیازمند عزم جدی مسئولان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha