۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84365249
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هازارد: هرگز رئال را مثل یک بازنده ترک نخواهم کرد

۲۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۸
کد خبر: 84365249
هازارد: هرگز رئال را مثل یک بازنده ترک نخواهم کرد

تهران- ایرنا- «ادن هازارد» می‌گوید که با وجود سپری کردن دو فصل مملو از مصدومیت در رئال مادرید، «حتی یک ثانیه هم به ترک این تیم فکر نکرده» و تاکید کرد که «هرگز از رئال مثل یک بازنده جدا نخواهد شد.»

به گزارش ایرنا، هازارد در جریان پیروزی سه به صفر تیم ملی بلژیک برابر روسیه در نخستین دیدار مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ در دقیقه ۷۲ وارد زمین بازی شد و نقش آفرینی کرد.

هازارد: هرگز رئال را مثل یک بازنده ترک نخواهم کرد

وی از ژانویه سال جاری میلادی تنها در دو بازی در ترکیب اولیه رئال به میدان رفته که آخرین حضور وی به شکست دو بر صفر این تیم برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مربوط می‌شود.

هازارد در گفت‌وگو با نشریه هِت نیوزبلاد بلژیک اظهار داشت: وقتی از بازی کردن خودم در زمین لذت می‌برم، خود واقعی‌ام هستم و این اتفاق در دو سال گذشته در مادرید برای من رخ نداده است. اگر یک یا دو مصدومیت داشته باشید، می‌توانید ورق را برگردانده و شرایط را تغییر دهید اما اگر این مصدومیت‌ها پنج، ۶ یا هفت مورد باشد آن‌گاه از لحاظ ذهنی بازگشت برای شما دشوارتر خواهد بود اما همچنان رو به جلو ادامه می‌دهم.

نخستین فصل حضور مرد ۳۰ ساله تیم ملی بلژیک در سانتیاگو برنابئو با دو شکستگی قوزک پا همراه شد؛ نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۹ و دومین بار در مارس ۲۰۲۰ که وی را مجبور به عمل جراحی کرد؛ وی در آن برهه تنها ۱۶ بار برای رئال به میدان رفته و تنها یک گل به ثمر رسانده بود.

فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ برای هافیک بلژیکی مثل فصل پیش از آن ناامیدکننده بود و مصدومیت همسترینگ، ماهیچه ساق و ران پا مانع از آن شد تا هازارد به فرم ایده‌آل خود برسد.

هازارد در ادامه افزود: حتی یک بار هم به این فکر نکردم که بهتر از رئال جدا شوم. هرگز مثل یک شکست خورده آنجا را ترک نخواهم کرد. فقط می‌خواهم ثابت کنم که برای رئال ساخته شده‌ام. دو سال گذشته سخت بود؛ در مادرید بودم بدون آنکه واقعا در مادرید باشم؛ می‌دانید در ورزشگاهی بدون تماشاگر بازی می‌کردیم و من قراردادی امضا کرده بودم که در برنابئو مملو از تماشاگر به میدان بروم.

زمانی که تصاویر هازارد پس از شکست برابر چلسی در استمفورد بریج در حال خنده و شوخی با هم تیمی‌های سابق منتشر شد، مرد بلژیکی از سوی رسانه‌های جهان به ویژه مادرید هدف انتقادات فزآینده‌ای قرار گرفت.

وی در این باره گفت: بله حرکت درستی نبود. حتی حرف‌هایی که «ادوارد مندی» و «کِرت زوما» (بازیکنان چلسی) می‌زدند، خنده‌دار هم نبود اما اگر دوست داشتم که تنها در یک بازی پیروز شوم، آن بازی برابر چلسی در استمفوردبریج بود. وقتی آن تصاویر را دیدم غافلگیر شدم و تعدادی از هم تیمی‌هایم در رئال با من تماس گرفتند؛ با این حال صادقانه باید بگویم که آنها گروهی خوبی هستند و این یکی از دلایلی است که دوست دارم در رئال بمانم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha