۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84365965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شرکت در انتخابات باعث اقتدار ایران اسلامی می‌شود

بروجرد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شرکت ملت در صحنه انتخابات توطئه‌های بزرگ دشمنان را خنثی و باعث اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " سردار مرتضی کشکولی " روز دوشنبه در نشست بصیرتی که در مصلی نماز جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: فشارهای اقتصادی به مردم باعث شده دشمنان با سو استفاده از موقعیت حساس کنونی اقتدار نظام را زیر سوال برده و قصد ضربه زدن به انقلاب را دارند.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی در طول تاریخ فراز و نشیب های بزرگی را پشت سر گذاشته است، امروز کشور به مشارکت ملت در انتخابات نیاز دارد تا اقتدار نظام حفظ شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: امروز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همگی دارای تحصیلات عالیه هستند و ملت باید با چشم و گوش باز و بصیرت و آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند.
سردار کشکولی اضافه کرد: امروز سرنوشت چهار ساله کشور باید به دست کسی سپرده شود که اقتدار نظام اسلامی را حفظ کند.
وی ادامه داد: ملت ایران در زمان طاغوت قدرت هیچ گونه انتخابی نداشتند و شاه را استعمارگرانی که در کشور نفوذ داشتند انتخاب می کردند و مردم در سرنوشت خود دخالتی نداشتند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: با پیروزی انقلاب سرنوشت کشور به دست ملت افتاد و تاکنون انتخابات بسیاری برگزار شد و ملت در تعیین سرنوشت خود دخالت دارند.
سردار کشکولی با اشاره به اینکه دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی خصومت دارند و قصد ضربه زدن به انقلاب و ملت را دارند، تصریح کرد: اگر مردم در تاریخ بیش از ۴۰ ساله انقلاب در صحنه حضور نداشتند امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نبود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ملت ایران با حضور در صحنه تاکنون فتنه های بزرگی را خنثی کرده اند و حضور مردم در عرصه های مختلف معجزه گر است و قدرت خدا در دستان اکثریت مردم است.
سردار کشکولی افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات دستاوردهای بزرگی برای کشور دارد، استقلال و آزادی و امنیت با حضور مردم محقق می شود.
وی اظهار داشت: امن ترین و مستقل ترین کشور جهان ایران اسلامی است و این مهم به واسطه حضور پر شور مردم محقق شده است، ملت ایران برای اقتدار نظام شهدا و جانبازان و آزادگان بسیاری تقدیم کردند و امروز باید با حضور معجزه گر خود دشمنان را ناامید کنند.
وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی دنیا علیه ایران بسیج شده است، بیان کرد: تحریم های ظالمانه باعث شده مشکلات اقتصادی داشته باشیم که پایداری ملت ایرانان در مقابل تحریم ها باعث شکست دشمنان شده است.
وی اضافه کرد: امروز کشور ما به یک رییس جمهور قوی و مردمی نیاز دارد تا گشایش اقتصادی ایجاد شود، غیبت مردم در صحنه انتخابات هیچ توجیه اقتصادی ندارد و فقط به نفع دشمنان خواهد بود.
وی ادامه داد: رای ندادن ملت باعث خوشحالی دشمنان خواهد شد و آنان به اهداف شوم خود خواهند رسید، جمهوری اسلامی به یمن حضور مقدس ملت در صحنه دشمنان را شکست خواهد داد و با پیروزی این انتخابات را پشت سر خواهد گذاشت.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: دشمنان قصد داشتند اقصاد ایران را به فرو پاشی بکشانند و با تعطیلی کارخانجات و مشکلات اقتصادی به مردم ضربه بزنند.
سردار کشکولی تصریح کرد: امروز ملت ایران در آزادی بیان آزاد هستند و هیچ اجباری برای رای دادن نیست ولی اگر انسان آزاده باشد و اقتدار ایران را بخواهد در انتخابات شرکت و دشمنان را نا امید می کنند.
وی اظهار داشت: رای ملت ایران بی اثر نیست و بسیار اثر بخش است و تبلیغات سو دشمنان در بی اثری رای مردم یک توطئه است، ملت ایران باید رای خود را به قوم گرایی و جناح بازی ندهند و با چشم باز و تحقیق و مطالعه انتخاب خود را انجام دهند.
وی بیان کرد: امروز به فرموده رهبری و مراجع تقلید شرکت در انتخابات واجب شرعی و عقلی است و باید در انتخابات شرکت کنیم، باید تلاش کنیم تا با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای سرنوشت بهتری برای خودمان رقم بزنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: نظام ما نظام، ولایت فقیه است و تاکنون پیروزی های ملت ایران به برکت وجود رهبری است و ریاست جمهوری باید به تفکرات رهبری نزدیک باشد و رییس جمهور باید ولایتمدارترین باشد و از جنس مردم باشد.
سردار کشکولی افزود: هرجا که دشمنان دارند از یک نامزد حمایت می کنند آن نامزد کارآمد نیست و اگر نامزدی مورد تخریب و توهین دشمن است آن نامزد کارآمد است.
وی اظهار داشت: امروز یک تکلیف بر دوش ماست و باید بدون توجه به تبلیغات سو دشمنان یک رئیس جمهور قوی انتخاب کنیم، اگر یک دولت حزب الهی و قوی روی کار باشد تحریم ها و مشکلات اقتصادی حل و فصل خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha