۲۲۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات شوراها در مهاباد نظارت دارند

مهاباد- ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مهاباد گفت: ۲۵۰ نفر ناظر بر روند برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان نظارت دارند.

مجید پاتو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۲۲۰ نفر به عنوان ناظر به صورت ثابت در شعب اخذ رای حضور دارند که بر برگزاری صحیح روند رای گیری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان در روز انتخابات نظارت کامل خواهند داشت.

وی افزود: علاوه بر این ۳۰ نفر نیز به عنوان سرناظر و ناظر مسوول به صورت سیار در شعب اخذ رای بر روند و جریان انتخابات در این شهرستان و عملکرد ناظران ثابت نظارت کامل خواهند داشت ضمن آنکه ۱۰ نفر ناظر ذخیره نیز در صورت نیاز برنامه ریزی شده است تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مهاباد نظارت دقیق و کارآمد بر روند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای ، جلوگیری از هر گونه تخلف در هنگام رای گیری و نیز مدیریت جریان انتخابات شوراهای شهر را از وظایف این ناظران عنوان کرد.

پاتو اضافه کرد: وظیفه همه دست اندرکاران اجرایی انتخابات، حراست و صیانت از آرای مردم است تا شاهد انتخاباتی سالم و پرشور در شعب اخذ رای باشیم.

وی با بیان اینکه سلامت و صیانت از آرای مردم، مهمترین رکن در برگزاری انتخابات است افزود: همه مکلف به اجرای کامل قانون در انتخابات هستیم و مراقبت از رای مردم به عنوان امانتی در دستان متولیان برگزاری انتخابات است.  

وی همچنین با تاکید برحضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات افزود: مردم ایران اسلامی همواره حضور خود در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی را نشان داده اند و در این دوره از انتخابات نیز با شرکت گسترده خود دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان مایوس خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، برای برگزاری انتخابات این دوره ، ۱۷۶ شعبه در پیش بینی شده که نسبت به دوره قبل ۱۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha