مشارکت حداکثری در انتخابات، سرنوشت نیکی برای کشور رقم می‌زند

شیراز- ایرنا- عضو هیات رئیسه انجمن زرتشتیان شیراز گفت: زرتشتیان در انتخابات ۱۴۰۰ نیز مانند گذشته حضور چشمگیری خواهند داشت و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا با مشارکت حداکثری سرنوشت ایران زمین را به نیکی رقم بزنند.

کتایون نمیرانیان دز گفت و گو با ایرنا به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸خرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات فارغ از اهمیت و تأثیر ملی، در روابط بین المللی و دیپلماسی کشور نیز تأثیرات غیرقابل انکاری دارد.

وی ادامه داد: بدون شک سرنوشت ایران و این موضوع که کشور به وسیله چه کسی و چگونه اداره می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
عضو هیات رئیسه انجمن زرتشتیان شیراز گفت: زرتشتیان شیراز در طول تاریخ همواره نقش تأثیرگذاری در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی به ویژه مشارکت در انتخابات داشته اند.  ما هم مانند دیگر هموطنان حضور پرشور در پای صندوق های رأی را وظیفه شهروندی خود می دانیم.
نمیرانیان افزود: بدون تردید نتیجه این انتخابات بر آینده و سرنوشت کشور تأثیرگذار است و امیدواریم با انتخاب فرد اصلح بتوانیم به پیشرفت و ارتقای جایگاه کشور کمک کنیم.
وی در تشریح ویژگی های کاندیدای اصلح گفت: مردم باید فردی را که مدیر و مدبر است و بیشترین نقاط قوت برای تصدی مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را دارد، انتخاب کنند و کارآمدی، دلسوزی و صداقت را نیز به عنوان مؤلفه های بنیادین در شناخت کاندیدای اصلح در نظر بگیرند.
نمیرانیان ادامه داد: انتظار ما از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر، مانند اکثریت جامعه رفع مشکلات مردم و پیشرفت روزافزون کشور است و امیدواریم که به مشکلات جامعه زرتشتیان نیز بیش از پیش رسیدگی شود.
وی بیان کرد: هرچند که بخشی از مشکلات جامعه زرتشتیان شیراز با همکاری برخی از اعضای شورای شهر شیراز در سال های گذشته برطرف شده است اما با توجه به اینکه هنوز هم با معضلات زیادی رو به رو هستیم، از اعضای منتخب ششمین دوره از شورای شهر شیراز خواستاریم که مشکلات مربوط به جامعه زرتشتیان شیراز را بیشتر مورد توجه قرار بدهند.
نمیرانیان اضافه کرد: امید است دولت جدید هم مانند دولت های پیشین تمام تلاش خود را در مسیر احقاق حقوق اقلیت های مذهبی و اجرای سیاست های همسان سازی با رویکرد رعایت حقوق اقلیت ها و اکثریت ها به کار بگیرد.
وی با بیان اینکه انجمن زرتشتیان شیراز به منظور تشویق و ترغیب زرتشتیان مقیم شیراز برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰، اقدامات قابل توجهی انجام داده است، گفت: امیدواریم مجریان و مسئولان برگزاری انتخابات با در نظر گرفتن وضعیت بیماری کرونا، شرایط مناسبی را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی فراهم کنند. البته در حال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام اندیشیده شده است و قطعا حفظ سلامت و برقراری امنیت از مهمترین اولویت های انتخابات پیش رو به شمار می رود.
عضو هیات رئیسه انجمن زرتشتیان شیراز، عنوان کرد: زرتشتیان همواره در عرصه انتخابات مشارکتی حداکثری داشته اند و امسال هم مانند سال های گذشته همدوش دیگر هموطنان با رعایت پروتکل های بهداشتی در پای صندوق های رأی حاضر می شوند و در این رویداد مهم شرکت می کنند.

انتخابات ریاست چمهوری و شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha