۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84367495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات را در گیلان برقرار می کنند

رشت- ایرنا- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس و شورای شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد گفت:در این دوره از انتخابات ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در برقراری امنیت آن مشارکت می کنند .

 سردار ملکی روز سه شنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان با بیان اینکه مقدمات تامین  امنیت انتخابات در استان فراهم شده است، افزود: از این تعداد؛ ۱۰ هزار نفر پای صندوق های رای امنیت را برقرار  می کنند  و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در گشت های سیار فعالیت می کنند.

وی با اشاره به پیش بینی سه هزار و ۹۴ شعبه  اخذ رای در استان اظهار کرد:از این تعداد ؛  ۲ هزار و ۷۱۴ صندوق به صورت ثابت  و مابقی به صورت سیار فعالیت می کنند .

وی اظهار کرد : نه تنها دغدغه ای برای برقراری امنیت انتخابات نداریم بلکه مشارکت خوبی هم در این موضوع خواهیم داشت.
سردار ملکی  خاطر نشان کرد:  اقدامات خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر  مردم در انتخابات صورت گرفته تا  بتوانیم هجمه ای که دشمن شروع کرده را خنثی کنیم .
وی  گفت:  مردم با فراغ بال و امنیت پای صندوق های حضور  و با آرمان های امام(ره) تجدید بیعت می کنند .

وی در بخش دیگری از سخنانش ؛ با  گرامیداشت یاد شهید قنبری که بعد از ۳۳ سال پیکرش به کشور بازگردانده شد گفت: شهید قنبری در  سال ۶۷ به شهادت رسید و پیکر مطهر وی امروز وارد استان شده و آیین وداع با شهید را در زادگاهش خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: پیکر  این شهید فردا(چهارشنبه،۲۶خرداد) ساعت ۸:۳۰ از ستاد انتظامی استان تشییع می شود.

گیلان در راه انقلاب و دفاع از میهن حدود هشت هزار شهید اهداء کرده است ، که تعداد آمار شهدای نیروی انتظامی گیلان   به ۴۲۵ شهید  می رسد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha