۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84367704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های فوتبال هرمزگان از نیمه دوم سالجاری آغاز می‌شود

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: باتوجه به شرایط آب و هوایی و وضعیت کرونایی، رقابت‌های فوتبال و فعالیت‌های آموزشی داوران و مربیان استان به طور جدی از نیمه دوم سالجاری آغازمی‎ شود اما تا قبل از آن ۲ کلاس ارتقای داوری در تیرماه امسال خواهیم داشت.

قاسم رنجبریان روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سال گذشته با وجود این که شرایط کرونا وجود داشت با هماهنگی باشگاه ها و تلاش کمیته‌های مختلف فوتبال استان موفق به برگزاری مسابقه‌ها شده و تمامی نمایندگان هرمزگان به موقع به مسابقه‌های کشوری معرفی شدند. 

وی اظهارداشت: در سال گذشته همچنین برای نخستین بار لیگ برتر فوتبال هرمزگان در ۲ گروه برگزار شد و از مردادماه امسال نیز نشست‌های مربوط به لیگ‌های مختلف استان را برگزار می‌کنیم و به نوعی قرعه کشی مسابقه‌ها انجام خواهد شد.

رییس هیات فوتبال هرمزگان گفت: لیگ برتر فصل جدید با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد و درصورت شرایط  بد کرونایی مجبور به برگزاری مسابقه‌ها همچون فصل گذشته در ۲ گروه هستیم.

رنجبریان بیان داشت: لیگ یک فوتبال هرمزگان نیز با حضور ۱۶ تیم و لیگ دسته دوم با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود و مسابقه‌ رده های سنی را نسبت به‌ فصل گذشته با حضور تیم‌های بیشتر برگزار خواهیم کرد، چون اعتقاد داریم که رده های سنی باید بازی‌های بیشتری انجام دهند و تنها با چند بازی و معرفی قهرمان مسابقه را به پایان نبریم.

رییس هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: در یک کار جدید و با برنامه ریزی انجام شده مسابقه‌های رده های سنی نوجوانان و جوانان به همراه مسابقه‌های فستیوال و مدارس فوتبال را کمیته استعدادیابی برنامه‌ ریزی می‌کند و مسوولیت برگزاری را خودشان برعهده دارند.

وی گفت: در فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هرمزگان تیم «جبل بر شهرو» عنوان قهرمانی را به دست آورد و قهرمان فصل گذشته لیگ یک نیز به  تیم «بهزیستی جناح» رسید.

رنجبریان بیان داشت: در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های استان هرمزگان نیز که با حضور هفت تیم در ۲ گروه شرق و غرب برگزار شد، تیم  «ستاره سرخ بستانو» جام قهرمانی را به خودش اختصاص داد.

وی گفت: در رده های سنی در مسابقه‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان نیز تیم «وحدت جمال احمد» عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد و در لیگ برتر جوانان تیم «شاهین مهر رودان» قهرمان شد.

رییس هیات فوتبال هرمزگان یادآورشد: در مسابقه‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان هرمزگان نیز تیم «ستارگان پارسی قشم» بر سکوی قهرمانی ایستاد و در لیگ برتر نونهالان تیم «آبفا» عنوان قهرمانی را به دست آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha