عمل به منویات مقام معظم رهبری یک وظیفه است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس ستاد "بصیرت" سید ابراهیم رییسی (نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) در لرستان گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری یک وظیفه است و همه باید در راستای عملی شدن شعارهای انقلاب که ایشان ترسیم و تبیین کرده‌اند، تلاش کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا باقر پورحسینی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: امروز رسانه‌های کشور و استان وظیفه سنگینی در راستای دعوت مردم به پای صندوق های رای دارند و باید با تشویق آنها شاهد حضور حداکثری اقشار مختلف در انتخابات باشیم.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات حق شهروندان، نماد پایبندی به نظام و از جنبه سیاسی نیز بیانگر میزان آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت‌ آنها به نظامی است که در آن زندگی می‌کنند.

وی با تاکید بر تبیین شعارهای انقلاب که رهبری ترسیم کرده اند یادآور شد: هدف از تشکیل ستاد های "بصیرت" سید ابراهیم رییسی تبیین شعارهای انقلاب اسلامی است. 

پورحسینی گفت: برای راه اندازی ستاد "بصیرت" در لرستان از هیچ منبعی پول دریافت نشده است چراکه این ستاد به صورت مردمی در سراسر استان اداره می شود و شورای راهبردی تبیین و کمیته های مختلف متناسب با اقلیم نیز در آن انجام شده  است.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته، شاهد تجربیات رییسی در قوه قضاییه از جمله مبارزه با فساد و تبعیض بوده ایم و به همین دلیل، او را به عنوان یک نامزد اصلح انتخاب کرده‌ایم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha