نخبگان به آینده ایران فکر کنند/قهر با صندوق  مشکلی را حل نمی کند

تهران- ایرنا- نماینده ادوار مجلس خواستار مشارکت فعال نخبگان برای آگاهی بخشی به جامعه و حضور در انتخابات شد و گفت: کسانی که در مسیر انقلاب هستند باید منافع شخصی خود را کنار بگذارند و به آینده ایران فکر کنند.

«محمد خالدی سردشتی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: اگرچه انتخابات ریاست جمهوری مهمترین آزمون سیاسی ملت ایران برای حضور  در تصمیمات کلان کشور است، اما انتخابات شوراهای شهر روستا هم از اهمیت خاصی برخوردار است و باید به آن توجه کرد.

 نماینده مردم لردگان در مجلس با استناد به اصل ۱۱۳ قانون اساسی گفت:رییس‏ جمهور پس از مقام رهبری عالیترین‏ مقام‏ رسمی‏ کشور است‏ و مسوولیت‏ اجرای‏ قانون‏ اساسی‏ و ریاست‏ قوه‏ مجریه‏ را جز در اموری‏ که‏ مستقیماً به‏ رهبری‏ مربوط می‏ شود را بر عهده‏ دارد، بنابراین انتخاب شخص دوم مملکت نشان از مهم بودن جمهوریت نظام در این پروسه سیاسی است.  

وی با بیان اینکه مشارکت ملت ایران در انتخابات همیشه از سطح  معیار مشارکت بین‌المللی بیشتر بوده، خاطر نشان کرد:شرکت مردم در انتخابات از نظر جنبه‌های بین المللی و داخلی بسیار مهم است و انتظار می‌رود نخبگان و فرهیختگان برای مشارکت پرشور ،به آگاهی بخشی جامعه کمک کنند تا وجاهت بین المللی  ایران و مقبولیت داخلی  نظام  تقویت شود.

خالدی تصریح کرد: همه کسانی که دل در گرو پیشرفت کشور دارند و نگران آینده فرزندان خود هستند باید با برنامه و انتخاب فرد اصلح در این انتخابات شرکت کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر چه در این دوره میتینگ‌های انتخاباتی برگزار نشد، اما رسانه ملی و فضای مجازی فرصت خوبی برای ارائه برنامه ها و دیدگاه‌های اقتصادی و سیاسی نامزدها فراهم کرد و این فرصتی خوبی برای مردم است تا کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

خالدی با بیان اینکه همه ما مکلف هستیم که در این انتخابات شرکت کنیم و باید به اطرافیان هم توصیه کنیم که در این انتخابات شرکت کنند ،گفت: افرادی که معاند نظام هستند و عدم مشارکت را تبلیغ می‌کنند خط فکری آنها مشخص است و جایگاهی در بین مردم ندارند، اما افرادی که در خط و مسیر انقلاب بودند و اکنون این مسیر را تبلیغ می کنند باید منافع شخصی خود را کنار بگذارند و به ایران توانمند و قوی فکر کنند. قهر با صندوق راهکار مسائلی که آنها فکر می کنند نیست.

نماینده مردم لردگان مردم  را ذی نفعان اصلی جمهوری اسلامی دانست و گفت: مطالبه مردم و خواسته اصلی جامعه مسایل حوزه معیشت‌ است. رییس جمهور آینده باید به مطالبان به حق مردم توجه کند و نگرانی های اقتصادی را حل کند و با برنامه قوی  و حساب شده برای غلبه بر مشکلات اقتصادی گام بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha