مردم با هر قومیت و مذهبی متحد و منسجم در انتخابات حماسه خلق می‌کنند

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: مردم با هر قوم و مذهبی با اتحاد و انسجام با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنانی که علیه سرنوشت این کشور برخاستند، خواهند زد و حماسه ماندگار دیگری خلق می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگان و سادات جامعه اهل حق سرپل‌ذهاب بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث شکست دشمنان نظام و انقلاب و ناکام ماندن آن ها در رسیدن به اهداف شومشان می‌شود.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باعث اقتدار نظام و دوام انقلاب می شود چون دشمنان نظام و انقلاب به دنبال جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات هستند و از هر روشی با استفاده از رسانه های مختلف برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

او گفت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی به طور قطع با حضور حداکثری خود در ۲۸خرداد دشمنان نظام و انقلاب را ناکام خواهند گذاشت.

وی تاکید کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، با همدلی و یکپارچگی قدرت خود را نشان می‌دهند همان گونه شهدا یکپارچه و واحد در برابر دشمن ایستادند و برای دفاع از کشور جان خود را از دست دادند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha