مدیرکل کار خراسان شمالی جامعه کارگری را به پای صندوق رای فراخواند

بجنورد- ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و فاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کارگران و تعاون گران استان هم چون انتخابات گذشته در حماسه بزرگ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری خود را بار دیگر به اثبات برسانند.

حسن نوری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی ( بجنورد ) اظهارداشت : جامعه کارگری  استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمام صحنه های مهم انقلاب اسلامی همانند هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و روزهای سرنوشت ساز تاریخ کشور به خصوص انتخابات با وجود برخی مشکلات اقتصادی و ناملایمات اجتماعی حضور پررنگ داشت.
وی اضافه کرد : قطعا در انتخابات سرنوشت ساز 28 خردادماه سال جاری نیز جامعه کارگری استان خراسان شمالی در پاسخ به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر حماسه حضور خود را به اثبات خواهد رساند تا در حماسه سازی برای تعیین سرنوشت نیز شریک باشد.
نوری خاطرنشان کرد : در خواست ما از این اقشار بزرگ و نیروهای توانمند حضور پررنگ در انتخابات است و از سایر اقشار نیز برای این رویداد بزرگ و حماسه حضور سرنوشت ساز دعوت کنند تا بتوانیم توطئه دشمنان را خنثی و در سرنوشت آینده کشورمان شریک باشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی تصریح کرد : تشکیلات کارگری نیز به مثابه سنوات گذشته تمام تلاش خود را برای حضور کارگران در پای صندوق های اخذ رای  به کار می گیرد تا بتوانیم با وحدت و همدلی و انسجام همیشگی ایران را دو باره بسازیم.
نوری یادآور شد : اگرچه کارگران عزیز و جامعه کارگری به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی انتقادات و گله  مندی هایی نسبت به این امور دارد، ولی هیچ گاه این قشر زحمت کش سرنوشت کشور را با این مشکلات گره نمی زند و امیدواریم که رییس جمهوری منتخب نیز بتواند برنامه های خود را برای رفاه و آسایش کارگران اجرایی کند تا دغدغه آنها کاهش یابد.
براساس آمار رسمی از جمعیت 863 هزار نفری استان خراسان شمالی 672 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند و برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری در این استان یک هزار و 200 شعب اخذ رای و 25 هزار نفر عوامل اجرایی پیش بینی شد.
در این استان بیش از ۸۴ هزار و ۹۰۰ نفر کارگر از مزایای بیمه برخوردار هستند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha