برگزاری انتخابات حداکثری از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم، از بزرگترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: مشارکت حداکثری مردم، یک بار دیگر روز جمعه هفته جاری در ایران اسلامی نمایان خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم تا ضمن حضور گسترده در انتخابات، مردم را نیز برای حضور پرشور و حداکثری تشویق و ترغیب کنیم.

وی اظهار کرد:  همه باید وارد میدان شوند تا با حضور گسترده خود، قدرت نظام را به جهانیان نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند تا مردم را از حضور در صحنه انتخابات ناامید کنند ولی در تمامی بحران ها و انتخابات ها مردم با حضور گسترده خود تمامی دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی از نوع تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی گلایه کرد و اظهار داشت: این تبلیغات که بعضی از کاندیداها انجام می دهند، بسیار زشت بود که در این خصوص می توان به موسیقی های اجرا شده در ستادها اشاره کرد.

وی ادامه داد: کاندیداهای شورای اسلامی شهرها باید برنامه‌های خود را برای اجرا در مدیریت شهری اعلام کنند ولی متاسفانه در ستادهای تبلیغات این امر رعایت نمی شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: انتخابات یکی از صحنه های بارز حضور مردم در صحنه های مختلف تصمیم گیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نادر عتباتی افزود: ما مجریان و ناظران قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی نیز آمادگی کامل داریم تا یک انتخابات پر شور را برگزار کنیم.

وی همچنین در خصوص شورای فرهنگ عمومی و ماموریت های این شورا بیان کرد: در این شورا باید جلسات در راستای کاهش و حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برگزار شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه در خصوص انجام مصوبات جلسات گذشته بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha