سپاه مازندران  برای تامین امنیت برگزاری انتخابات آماده است

ساری- ایرنا- فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار این که طبق هماهنگی با ستاد انتخابات و فرماندهی نیروی انتظامی استان ،امینت ۷۰ درصد صندوق های اخذ رای بر عهده سپاه کربلا قرار گرفته است، گفت : بسیج و سپاه با همه امکانات برای تامین امنیت برگزاری انتخابات آماده هستند.

به گزارش ایرنا ، سردار سیاوش مسلمی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود : از مجموع صندوق های اخذ رای استان ، ۲ هزار و ۸۳۶ صندوق از سوی سپاه تحت مراقبت ویژه امنیتی قرار می گیرد.

وی با بیان این که سپاه همکاری همه جانبه را با ناجا در برگزاری امنیت انتخابات دارد، ادامه داد : انتخابات آینده سهم بسزایی در پیشرفت و پسرفت کشور دارد و بر اساس منویات مقام معظم رهبری اگر مردم بتوانند جبهه انقلاب و دشمن را بدرستی بشناسند و مدیر انقلابی را بدرستی انتخاب کنند ، به نتیجه و آرمان های انقلاب خواهیم رسید.

فرماند سپاه کربلا مازندران با توضیح این نکته که امروز با رهبری هوشمندانه ولی فقیه ، جمهوریت و  اسلامیت نظام اسلامی ایران از گزند دشمنان عبور کرده است ، گفت : در عین حال امپراطوری رسانه های غربی با مسموم کردن فضا و از طریق برخی از خودی ها در داخل در صدد ضربه زدن به عرصه انتخابات است.

وی افزود : مردم مومن مازندران باید بدانند آنچه در رسانه ها علیه ایران اسلامی و انتخابات ۲۸ خرداد صورت می گیرد ، فقط برای کاهش مشارکت مردم در این عرصه سیاسی است، در حالی که مردم این بار هم با خلق حماسه مشت محکمی را بر دهان استکبار خواهند زد. امروز همه ظرفیت های دلسوزانه سپاه  بر اساس منویات رهبری  برای خلق حماسه با شکوه حضور در عرصه سیاسی آماده شده است .

سردار مسلمی محور اصلی برنامه های سپاه و بسیج را حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات معرفی کرد و بیان داشت : سپاه با اجرای برنامه های متعدد اعلام کرده است که همه باید به نیابت از حاج قاسم سلیمانی سر صندوق رای حاضر شوند. چشم مرد میدان به میدان داری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است .

وی افزود : همسو با این برنامه ها ، فردا پنجشنبه ۲۷ خرداد اعضای بسیج و سپاه استان با حضور در مزار شهدا بار دیگر تجدید عهدی را برای حضور حماسی در انتخابات برگزار می کنند.

طبق آمار رسمی ستاد انتخاب مازندران ، چهار هزار و ۵۲ شعبه اخذ رای سیار و ثابت شهری و روستایی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان پیش بینی شده است .

انتخابات شوراها در مازندران در ۶۲ نقطه شهری و بیش از ۲ هزار و ۲۲۴ روستایی برگزاری می شود.

سپاه مازندران  برای تامین امنیت برگزاری انتخابات آماده است

ورود سپاه مازندران به برخورد با قاچاق چوب

فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین در این نشست خبری از امضای تفاهم نامه بین سپاه و دو اداره کل منابع طبیعی استان مستقر در نوشهر و ساری خبر داد و گفت : با توجه به نگرانی و دغدغه جدی همه مسئولان و مردم استان های شمالی نسبت به  قاچاق چوب ، سپاه همه مراحل اداری و اجرایی را طی کرده و آماده انجام این ماموریت شده است.

سردار مسلمی با بیان این که سپاه از گلوگاه تا رامسر در مازندران آماده حفاظت از جنگل های هیرکانی است ، افزود : سپاه در این ماموریت جدید خود از ظرفیت های شرکت ها و کارخانه ها به همراه نیروهای تحت اختیارشان استفاده می کند و در واقع کارکرد سپاه بیشتر جنبه نظارتی خواهد داشت.

وی گفت : اگر این  شرکت ها و حتی نیروهای تحت امر آنها نتوانند برابر با قرارداد با منابع طبیعی همکاری جدی در انجام ماموریت های خود داشته باشند ، این ماموریت با عوامل رسمی بسیج و سپاه ادامه می یابد.

مسلمی با بیان این نکته که سپاه نظارت و اهلیت شرکت های طرف قرار داد منابع طبیعی را بار دیگر مورد رصد قرار می دهد، افزود : تداوم ادامه فعالیت شرکت های طرف قرارداد با منابع طبیعی به نظر سپاه وابسته است .

فرمانده سپاه مازندران همچنین از حضور سپاه در محل ایستگاه های نظارتی جنگلبانی در مناطق مختلف مازندران خبر داد و گفت : در حوزه صیانت از جنگل  طبق قوانین پیگیری می کنیم و همه عوامل را با نظارت دقیق رصد و طبق قانون اجرایی خواهیم کرد.

مازندران با ۲۴ هزار کیلومترمربع وسعت حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی دارد که تحت مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری و نوشهر اداره می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha