حضور پرشور در پای صندوق های رای شرایط کشور را متحول می کند

بجنورد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات عبدالناصر همتی در خراسان شمالی گفت: با حضور پرشور و مشارکت حداکثری در حماسه سیاسی ۲۸ خرداد می توانیم، شاهد دگرگونی و تحولات امید بخش در کشور باشیم.

علیرضا ایزدی  چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشویق مردم به حضور پرشور در شعب اخذ رای ۲۸ خردادماه، اظهارداشت: زمان اندکی به انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری زمان  باقی مانده است  و در همین زمان کوتاه نیز نباید بزرگان سیاسی و اجتماعی از تشویق مردم به حضور برای تغییر سرنوشت کشور غافل شوند.
وی افزود: در این میان هنرمندان، ورزشکاران و هر کسی که نفوذ و محبوبیت خاصی بین مردم دارد باید از ظرفیت خود برای داشتن ایرانی قوی و سربلند استفاده کند و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ دعوت کند تا بار دیگر حماسه دیگر در ایران اسلامی خلق شود.
ایزدی با بیان این که رسانه های دیداری و نوشتاری باید تا آخرین لحظه از نقش خود برای تشویق مردم به حضور حداکثری غافل نشوند، گفت: اگرچه فضای مجازی کشور این روزهای  حال و هوای انتخاباتی گرفت، ولی رویکرد فعالان اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در فضای مجازی باید بیشتر ارائه تحلیل هایی در خصوص تاثیرات مثبت مشارکت حداکثری بر زندگی اجتماعی و سیاسی آنها باشد و با ارایه بیانیه ها و کلیپ هایی  از افرادصاحب نفوذ، مردم را برای  مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

رییس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در خراسان شمالی با دعوت همه سلایق سیاسی برای حضور موثر در انتخابات، تصریح کرد: هم اکنون بحران ها و مشکلات زیادی پیشرو کشور و رییس جمهور منتخب ۱۴۰۰ است ولی همه ما هم می دانیم عدم حضور دردی را دوا نمی کند.

وی یادآور شد: در واقع حل مشکلات اقتصادی و بسیاری دیگر از مشکلاتی که مردم این روزها با آن دست و پنجه نرم می کنند، نیارمند قدرت اجرایی بالای رییس جمهور آینده است که این امر هم با حضوری پرشور و رای آوری بالای نامزد منتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قابل حل است.

ایزدی افزود: در واقع رای بالای رییس جمهور منتخب به وی انگیزه و قدرت اجتماعی مضاعفی برای برون رفت از مشکلات می دهد و اقتدار رییس قوه مجریه در عرصه های داخلی وبین المللی افزایش خواهد داد و دشمنان نظام را مایوس می کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همراه با میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه هفته جاری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود و برای این دوره از انتخابات از بین ۸۶۳ هزار نفر از جمعیت استان حدود ۶۷۲ هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند.
همچنین برای این دوره از انتخابات یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای ساماندهی و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این رویداد مهم سیاسی را در استان خراسان شمالی بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha