مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار درونی و خارجی کشور را تقویت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه باعث افزایش اقتدار درونی و خارجی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه چهارشنبه در همایش بزرگ حماسه در بروجن مختص رای‌اولی‌های این شهرستان تاکید کرد: تشویق دیگران برای حضور در پای صندوق‌های رای از طریق حضوری، چهره به چهره و فضای مجازی مورد توجه مردم باشد.

وی با اشاره به ناراحتی، ناامیدی و گلایه برخی افراد نسبت به وضعیت موجود کشور افزود: خانه‌نشینی و حضور نیافتن در انتخابات، راه تغییر و علاج وضعیت موجود نیست بلکه باید با حضور حداکثری نسبت به فراهم کردن زمینه برای انتخاب فرد اصلح و تلاش برای رفع مشکلات کنونی اقدام کرد.

جعفری تصریج کرد: تمامی افرادی که برای کشور نگران هستند بدانند که اروپا و غرب منتظر نتیجه انتخابات ایران است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی آینده کشور را در دست جوانان ایرانی انقلابی و آینده دنیا را در دست نسل مؤمن انقلابی ایرانی دانست و اظهار داشت: ایرانی‌ها مانند دوران جنگ تحمیلی، انرژی هسته‌ای، توان موشکی و رشد علمی ۶ برابری کشور نسبت به بقیه دنیا می‌تواند از مشکلات و بحران‌ها عبور کند.

وی مرکز پایگاه تمدن اسلامی را در ایران دانست و گفت: این تمدن به دست جوانان ایرانی شکل می‌گیرد و پایه نخست آن حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha