۱۷۶ شعبه اخذ رای در مهاباد تدارک دیده شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۷۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای دریافت آرای شهروندان در روز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی تدارک دیده شده است.

عارف خدرلو روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا، ۱۰ شعبه به تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان اضافه شده است.

وی ادامه داد: با بررسی شرایط کرونا و همچنین تعداد آرای اخذ شده در دوره های قبل در تمامی شعبه های اخذ رای، شعبه های پرازدحام در هر منطقه شناسایی و تصمیم به افزایش هشت شعبه در داخل شهر و ۲ شعبه در سطح روستاها گرفته شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: از مجموع کل شعبه‌های اخذ رای ۷۳ شعبه در مهاباد، چهار شعبه در "گوگ تپه" ، یک شعبه در "خلیفان" و ۲ شعبه نیز به صورت سیار عملیات اخذ رای را در مناطق شهری برعهده دارند.

خدرلو اضافه کرد: همچنین در مناطق روستایی نیز ۵۳ شعبه اخذ رای در بخش مرکزی شامل ۲۲ شعبه ثابت و ۳۱ شعبه سیار و ۴۳ شعبه سیار برای بخش خلیفان در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: ملزومات بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای تمامی شعب ها پیش بینی شده است و مسوولان برگزاری تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی مردم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای به طور دقیق و کامل به کار خواهند بست.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha