استاندار:مردم هرمزگان با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه بیافرینند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با صدور پیامی، از مردم استان هرمزگان خواست با مشارکت حداکثری خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ثبت حماسه‌ای باشکوه در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ داشته باشند.

فریدون همتی روز پنجشنبه در این پیام ضمن دعوت از مردم هرمزگان به پای صندوق‌های رای افزود: به طور قطع اقشار مختلف مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه بزرگی در ۲۸ خرداد رقم خواهند زد و موجب افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

وی بیان داشت: مردم استان هرمزگان نیز همواره همگام با دیگر هموطنان با احساس مسوولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر انتخاباتی باشکوه در هرمزگان خواهیم داشت.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سراسر استان هرمزگان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای وجود دارد و فرآیند اخذ رای از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز خواهدشد.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات از برکات بسیار مهم انقلاب اسلامی ایران است و انتخاب مسوولان کشور با رای مردم، یک دستاورد بسیار ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ملت ایران محسوب می‌شود.

همتی ابرازداشت: ملت ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره حضوری باشکوه در انتخابات داشته‌اند و انتخابات یک جشن بزرگ ملی برای مردم ایران است.

استاندار هرمزگان یادآورشد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، همواره تامین کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است و همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

 یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۶۹ نفر در استان هرمزگان واجد شرایط شرکت در انتخابات شامل ۶۰۱ هزار و ۹۷۵ نفر مردان و ۵۸۷ هزار و ۸۹۵ نفر آنان را زنان تشکیل می‌دهند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است.
 سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سالجاری در هرمزگان برگزار می‌شود و مردم استان نیز همواره با احساس مسوولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند و در این روزها مردم در حال آماده شدن برای حضوری دیگر در انتخابات به عنوان یک تکلیف هستند و بطور قطع بار دیگر انتخاباتی باشکوه در هرمزگان خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha