استاندار فارس: از رأی و انتخاب مردم پاسداری خواهیم کرد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه جاری گفت: اطمینان می‌دهیم که انتخاباتی سالم، قانونمند و امن در استان برگزار خواهیم کرد و از رای و انتخاب مردم پاسداری خواهیم کرد.

عنایت‌الله رحیمی، پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، شرکت در انتخابات را استفاده از حق خود برای دخالت در آینده کشور دانست و گفت: حق خدادادی انتخاب در قانون اساسی جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده و مردم ما هم تاکنون از این حق در مقاطع مختلف استفاده کرده‌اند. 

وی افزود: ممکن است در هر مقطعی شاهد فراز و نشیب‌ها و گلایه‌هایی باشیم اما این دلیل بر این نمی‌شود که از حق قانونی خودمان در جهت دخالت در تعیین سرنوشت آینده کشور بگذریم و خود را محروم کنیم.
وی ادامه داد: همه عقلا، فضلا، نخبگان و مردم شریف استان فارس به این امر واقف هستند که حضور آنها در انتخابات در آینده کشور و استان اثرگذار است.
استاندار فارس تصریح کرد: انتخاب سکان‌دار قوه مجریه برای چهار سال و سیاست گذاری‌های خرد و کلان چه در قالب انتخاب رئیس جمهوری اصلح و چه در قالب انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر مبنای همین رای مردم رقم می‌خورد.
رحیمی اظهار داشت: یقین داریم که مردم با توجه به محدودیت‌هایی که برای کشور ایجاد شده این را درک می‌کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای، مدافع منافع ملی و استمرار امنیت کشور خواهند بود چرا که اگر رئیس جمهوری بر سر کار بیاید که پشتیبانی اکثریت مردم را داشته باشد از قوت و قدرت بیشتری برای چانه‌زنی در عرصه بین‌الملل برخوردار است و می‌تواند مدافع و پشتیبان مردم و منافع ملی باشد و همچنین امنیت موجود را استمرار بخشد.
وی گفت: به عنوان یک شهروند، یک خادم مردم و نماینده دولت در استان از همه آحاد مردم شریف استان فارس دعوت می‌کنم که در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور یابند و یقین بدانند که رای آنها در سرنوشت خود آنها و آینده کشور بسیار اثرگذار است.
او اضافه کرد: شرکت در انتخابات بر مبنای اعتقادی هم برای همه ما یک تکلیف است که در این عرصه حضور یابیم و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گوییم.
استاندار فارس تصریح کرد: سیاست فراز و نشیب بسیاری دارد، ممکن است یک روز جریانی سکاندار قوه مجریه یا مقننه باشد که بر مبنای سلایق ما نباشد و یک روز هم ممکن است جریانی باشد که بر مبنای سلایق ما باشد.
رحیمی افزود: بنابراین باید بر همین مبنا تصمیم گرفت و شهروندان آنچه را که نزدیک به سلایق خود و اصلح می‌دانند را انتخاب کنند. 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha