نماینده مجلس: حضور بابصیرت مردم پاسخ به جنگ روانی دشمن است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بابصیرت مردم در شعبه های مختلف شاهرود پاسخ محکمی به جنگ روانی دشمنان انقلاب است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر خانی روز جمعه در شعبه مسجد امام حسین(ع) شاهرود به رسانه ها گفت: حضور پرشور و بابصیرت مردم شاهرود و میامی در پای صندوق های رای پیام محکمی به دشمنان خارجی و داخلی است.

وی تاکید کرد: برخلاف جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران برای اینکه مردم پای صندوق حاضر نشوند، اما از ساعت های ابتدایی امروز مردم شاهرود در شعبه های مختلف حضور پرشکوهی داشتند.

خانی بیان کرد: در تمام شعبه های شهری و روستایی شهرستان شاهرود حضور پرشکوه مردم قابل توجه است و مردم ثابت کردند مثل ۴۲ سال گذشته پای انقلاب ایستاده اند و به هیج شکل تحت تاثیر بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان قرار نگرفته اند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور باشکوه مردم در حال برگزاری است تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران باشد.

در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود ۲۳۸ شعبه اخذ رأی فعالیت دارد که از این تعداد ۱۹۳ صندوق ثابت و ۴۵ شعبه سیار است. همچنین پنج شعبه ویژه انتخابات ریاست جمهوری و ۱۵ شعبه ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

۷۷۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha