استاندار هرمزگان: مردم از دقایق اولیه در شعب اخذ رای حضور دارند

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت:بر اساس گزارش ها ، تصاویر دریافتی و بررسی‌های میدانی مردم استان از لحظه‌های آغاز رأی گیری حضور گسترده‌ای در شعب اخذ رای دارند.

فریدون همتی روز جمعه به هنگام انداختن رای خود به صندوق آرا، اظهار داشت: این نشان می‌دهد چه اندازه مردم خوب و با بصیرت و فهیمی داریم که از دقایق اولیه با آمادگی و نیت خیر و توکل به خدا برای ایرانی سرافراز به پای صندوق‌ها آمدند.

وی ادامه داد: مردم نشان دادند در این مسیر خسته نیستند و همچنان استحکام دارند و با فهم، درک و شناخت از حساسیت زمان باید در پای صندوق‌ها حضور یابند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای که از ساعت‌های اولیه رای گیری شروع شده همچنان تا آخرین دقایق ادامه می‌یابد و برگ تاریخی دیگری در انتخابات ثبت و ضبط خواهند کرد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: امید می‌رود جهانیان این حضور گسترده را از طریق دوربین‌ها و رسانه‌ها مشاهده کنند و دوستان خوشحال و امیدوار و دشمنان مأیوس و ناامید شوند.

ساکنان سرزمین هزار رنگ هنر در استان هرمزگان قرار است امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در یک حماسه ماندگار و سرنوشت‌ساز، علاوه بر رای به رییس دولت سیزدهم، در مناطق ۴۵ گانه این استان از بین ۶۷۹داوطلب شورای شهر ۲۹۸نفر به عنوان عضو شورا و در یک هزارو ۳۲۱ روستای  استان هم از بین هشت هزارو ۴۷۴نفر نامزد، هفت هزار و ۷۹۵ نفر را برای شورای روستای خود انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha