همه شعب اخذ رای در هرمزگان دارای ناظر بهداشتی هستند

بندرعباس - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: همه شعب با توجه به شرایط کرونا دارای ناظر بهداشتی هستند و از مردم نیز تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر حسین فرشیدی روز جمعه به هنگام انداختن رای خود به صندوق اخذ رای اظهار داشت: ناظران هماهنگ با مسوولان شعب اخذ رای به کسانی که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند ، اخطار های لازم را می‌دهند.

وی ادامه داد: همه مسوولان شعب اخذ رای برای مقابله با کرونا نیز آموزش‌های ویژه برگزاری انتخابات را فرگرفته‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در شعبه مسجد قدس حضور یافته بود، اضافه کرد: این شعبه از نظر رعایت بهداشت شخصی کرونا وضعیت به نسبت مناسبی دارد اما از نظر تجمع و به نظر می‌آید آنگونه که باید رعایت نشده و مقداری شلوغ است.

ساکنان سرزمین هزار رنگ هنر در استان هرمزگان قرار است امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در یک حماسه ماندگار و سرنوشت‌ساز، علاوه بر رای به رییس دولت سیزدهم، در مناطق ۴۵ گانه این استان از بین ۶۷۹داوطلب شورای شهر ۲۹۸نفر به عنوان عضو شورا و در یک هزارو ۳۲۱ روستای  استان هم از بین هشت هزارو ۴۷۴نفر نامزد، هفت هزار و ۷۹۵ نفر را برای شورای روستای خود انتخاب کنند.

یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۶۹ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد در این استان هستند که ۶۰۱ هزار و ۹۷۵ نفر مردان و ۵۸۷ هزار و ۸۹۵ نفر آنان را زنان تشکیل می‌دهند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است.

از مجموع یک هزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رأی،۵۶۳ شعبه برای شهرهای استان و ۹۹۳ شعبه برای مناطق روستایی پیش بینی شده و در روند برگزاری انتخابات در استان هرمزگان ۳۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی، انتظامی و دیگر حوزه ها با ستاد انتخابات استان همکاری خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha