۴۱ هزار نفر در فاروج واجد شرایط رای دادن هستند

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان فاروج گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۴۱ هزار و ۲۴۸ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای اخذ رای هستند.

ابوالحسن نجفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع ۵۳۸ نامزد انتخاباتی در نفر از در حوزه شورای اسلامی شهر و روستاهای فاروج با هم رقابت می کنند و برای  اخذ رای در این  شهرستان ۸۶ شعبه ثابت و سیار پیش بینی شد.
فرماندار شهرستان فاروج اظهارداشت : در این دوره از انتخابات در شهرستان فاروج یک هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
به گفته وی در این دوره از انتخابات به دلیل همه گیری ویروس کرونا شعبه اخذ رای نسبت به دوره های گذشته افزایش یافت .
فرماندار شهرستان فاروج خاطرنشان کرد :  برای برگزاری انتخابات ۷۷ حوزه انتخابیه برای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فاروج  ساماندهی شد که ۷۵ حوزه انتخابیه روستایی و ۲ حوزه شهری است.
 فاروج با حدود ۵۲ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال برگزاری است و در مجموع 25 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha