۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84372943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت مردم قلب تپنده جمهوری اسلامی را پرتوان تر کرد

رشت - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: قلب تپنده نظام جمهوری اسلامی صندوق آراست و مشارکت گسترده مردم امروز این قلب تپنده را پرتوان‌تر کرد.

حجت الاسلام سعید مهدوی بعنوان سخنران پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با همه شیوه ها و امکانات رسانه ،صندوق آرا را نشانه گرفته است افزود: امروز روز جانانه پرشکوه مقاومت حاکمیت اسلامی دینی با حفظ جمهوری اسلامی در تقابل با نظام استعماری در مقابله با سلطه فرهنگ شهوت پرست وحشی غربی است .

وی با اشاره به اول تیرماه سالروز فرمان امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگرچه ضرورت وجودی تبلیغات اسلامی ضریبی فزاینده یافته است اما در مقایسه با دستگاه های فرهنگی مستضعف است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تبلیغات اسلامی را سرمایه اجتماعی دانست و گفت این سازمان بدلیل ارتباط با سازمان های اثرگذار مردمی چون هیات های مذهبی و بدلیل تبیین فرهنگ اسلام، دارای سرمایه بی بدیل انسانی و سازمان اثر گذار اجتماعی است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: دشمن نه امروز بلکه از چند دهه پیش هویت، باور، رفتار و سبک زندگی اسلامی ایرانی مردم را هدف قرار داده و با ابزار رسانه ای مختلف چون سینما، هنر و فضای  مجازی در صدد  تهی کردن انقلاب از عقبه دینی و مردمی است.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی رسالت سنگینی به عهده دارد ادامه داد: امروز روز جنگ فرهنگی و جنگ رسانه هاست و لذا می بینیم که حتی برای صندوق آرا ما نیز نقشه کشیدند اما مردم با حضور و مشارکت شکوهمند خویش چون همیشه این نقشه های شوم را نقش برآب می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha