امام‌جمعه یزد: مبارزه با فساد مهمترین انتظار مردم از رییس‌جمهور است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مباره با فساد مهمترین انتظاری است که مردم از رییس جمهور دارند که این مهم با انتخاب فردی که روحیه انقلابی داشته باشد، محقق می شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد با تبیین اهمیت شرکت آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورهای های اسلامی و تشریح برخی توصیه‌های مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: رییس‌جمهوری باید در زمینه مبارزه با فساد و  ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و نظام سطله از ظرفیت های مردمی برای رفع مشکلات کشور استفاده کند.

وی ادامه داد: داشتن روحیه انقلابی‌ و حضور در عرصه خدمت به مردم و کشور با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های داخلی زمینه ساز پیشرفت و عبور از سختی های ناشی از تحریم هاست و برنامه های دولت در چگونگی دستیابی به  این اهداف بسیار مهم است.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به افرادی رای دهند که که در عمل به درد دین بخورند و توانایی لازم را برای رسیدگی به امور جامعه داشته باشند تا برخی مشکلات که هم اکنون در کشور وجود دارد را در آینده شاهد نباشیم.

ناصری بیان کرد: دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات از تمامی ابزارهای ممکن استفاده می‌کنند ولی ملت با بصیرت ایران اسلامی در دوره های مختلف نشان داده اند که این وسوسه های دشمن در اراده آنان برای تعیین تعیین سرنوشت کشور اثر ندارد.

امام‌جمعه یزد به تبیین اهمیت وحدت آحاد مردم در پناه دین و روحیه ولایتمداری و انقلابی گفت: رای دادن در اصل تقویت نظام و انقلاب اسلامی است و مشارکت بالای مردم مشت محکمی بر دهان  تمامی دشمنان داخلی و خارجی است .

ناصری همچنین تقویت محافل و مجالس فرهنگی و معنوی در استان و احیای مساجد برای انجام امور با رعایت موازین بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

نمازجمعه این هفته استان یزد  در ۲۸ مکان در ۱۰ شهرستان استان برگزار شد.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha