از مهر انتخابات بر شناسنامه‌هایمان جا نمانیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امروز، شبیه اعزام نیروها در سال‌ های جنگ با عراق برای دفاع از مملکت است. آن زمان مهر اعزام نیرو برای دفاع به نامه‌هایمان می زدیم الان نیز باید مهر انتخابات ۱۴۰۰ بر شناسنامه‌هایمان بخورد.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با حضور در شعبه انتخابیه مسجد شهدای لرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: ما باید سعی کنیم جا نمانیم از این مهر اعزام؛ مردم ما همین حماسه‌ای که از صبح آغاز کرده اند، مشارکت چشمگیری را رقم می زنند و با آرای قوی رییس جمهوری را انتخاب می کنند.

وی یادآور شد: مشارکت خیلی خوب بوده، مردم مثل همیشه برای دخالت در سرنوشت خود و مدیریت کشور خود حضور پیدا کردند تا از بین چهار کاندیدا، کاندیدایی که می تواند راه جدید را پیموده و زمینه بهبود وضع زندگی، اشتغال و اقتصاد کشور را فراهم کند، انتخاب می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص همکاری قوه مقننه با مجریه گفت: به دلایلی در مجلس شورای اسلامی، مقداری از همکاری قوه مجریه گله مند هستیم و احساس کم کاری از جانب این قوه داریم. امیدواریم با دولت جوان، انقلابی و تازه نفس خواسته های مردم را با دولت جدید به بار بنشانیم و تا پایان سال یک سری از اقداماتی که مجلس در نظر داشته و جلو نمی رفته است، با دولت جدید جلو ببریم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  

فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه نیز وجود دارد.

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha