فرماندار مهاباد: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند تا انتخابات را تحریم کنند.

عارف خدرلو روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات و هنگام انداختن رای خود در یکی از شعب اخذ رای افزود: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و ارکان نظام هستند و می‌خواهند با این فاصله به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ضربه بزنند ولی این خوابی است که تعبیر نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم مهاباد با حضور پرشور خود از ابتدای نخستین ساعات اخذ رای برگ زرین دیگری را به تاریخ پر افتخار این منطقه افزودند.

فرماندار ویژه مهاباد انتخابات را تعیین سرنوشت چهار ساله کشور دانست و گفت: مردم مشکلات و سختی هایی در این سال ها در بخش اقتصادی متحمل شده اند اما با انقلاب، ارزش های انقلاب و خون شهدا بیگانه نشده و فاصله نگرفته اند.

خدرلو با اشاره به اینکه مردم هر کجا نیاز به حضورشان بود، با تمام توان در صحنه ظاهر شدند، اضافه کرد: شرایط برگزاری انتخابات سالم، ایمن و باشکوه در مهاباد مهیا شده و هم اکنون روند انتخابات به صورت مطلوبی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار نفر در قالب ۱۷۶ صندوق  اخذ رای ماموریت اخذ رای را برعهده دارند، اظهار داشت: هیچ مشکلی در برگزاری روند انتخابات در این شهرستان تاکنون گزارش نشده و شرایط عادی و روند رای گیری به صورت مطلوبی در جریان است.

به گزارش ایرنا، ۹۰۳ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نشستن بر روی ۴۵۵ کرسی در مهاباد با هم رقابت می‌کنند.

۴۳۸ کرسی برای شورهای اسلامی روستا و ۱۷ کرسی نیز برای شورای شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه در انتخابات این دوره در نظر گرفته شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز جمعه آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha