فرماندار: حضور مردم اشنویه پای صندوق‌های رای پرشور و غرورآفرین است

مهاباد- ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: حضور گسترده، پرشور و غرورآفرین مردم پای صندوق های رای همچنان ادامه دارد و مردم مرزی این شهرستان همچنان با اشتیاق پای صندوق های رای حاضر می شوند و شهروندان رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

عبدالسلام مام‌عزیزی روز جمعه در جریان بازدید از شعب اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ساعات اولیه صبح امروز  ۲۸ خرداد ماه مردم این شهرستان در شعبات اخذ رای حاضر شدند تا ضمن ادای تکلیف نشان دهند که به سرنوشت خود و کشورشان اهمیت می دهند.

وی گفت:انتخابات این دوره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اتخاذ تدابیر لازم در حال برگزاری است و مردم همچنان در صحنه مقاومت و ایثار حضور دارند.

فرماندار اشنویه اظهار داشت:هیچ مشکلی در برگزاری روند انتخابات در این شهرستان تاکنون گزارش نشده و شرایط عادی و روند رای گیری به صورت مطلوبی در جریان است.

وی افزود: برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ۷۶ شعبه‌ اخذ رای در این شهرستان تدارک دیده شده‌ است.

وی گفت:برای جلوگیری از ازدحام رای دهندگان در محل های اخذ رای با توجه به شرایط کرونا با بررسی تعداد آرای اخذ شده در دوره‌های قبل، ۲ شعبه به تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان اضافه شد.

مام‌عزیزی اظهار داشت: از مجموع شعبه های اخذ رای ۳۰ شعبه در اشنویه و  چهار شعبه در "نالوس" کار اخذ رای را در مناطق شهری برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha