منتخبان شورای اسلامی شهر مهاباد مشخص شدند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: اسامی منتخبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر مهاباد با اتمام شمارش آرا معرفی شدند.

عارف خدرلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر مهاباد با اتمام شمارش آراء مشخص شد و اعضای اصلی و علی‌البدل این شورا به انتخاب مردم برگزیده شدند.

وی ادامه داد: هفت برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر مهاباد به ترتیب "آکو جنگلی" با چهار هزار و ۹۴ رأی، "طاهر جنگلی" با سه هزار و ۹۷۸ رأی، "امید خضری" با سه هزار و ۹۱۳ رأی، "حمزه نوذری" با  سه هزار و ۸۹۷ رأی، "چیا آذربار" با سه هزار و ۸۹۶ رأی، "آرش شهابی" با سه هزار و ۲۱۴ رأی و "یوسف گنجی" با ۲ هزار و ۹۴۲ رأی هستند.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر معرفی شدند که به ترتیب "محمد جلال وطمانی" با ۲ هزار ۶۳۸ رأی، "امیر خلیلی" با ۲ هزار و ۵۱۴ رأی، "شادی جنگلی" با هزار و ۹۱۲ رأی و "فاطمه رحیمی" با هزار و ۶۳۰ رأی و "کمال نیرویار"با هزار و ۶۲۱ رای را شامل می‌شوند.

خدرلو اظهار داشت: مردم شهرستان مهاباد در انتخابات بیست و هشتم خرداد حماسه آفریدند و با حضور باشکوه خود به تمام دسیسه ها و یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب پاسخ کوبنده دادند.

به گزارش ایرنا، در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی ۸۲۴ نامزد با یکدیگر به رقابت کردند که از این تعداد ۶۷۶ نفر در مناطق روستایی و ۱۴۸ نفر نیز در شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه بودند.

۱۷۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha