ترکیب شورای شهرهای سورک و طبقده در میاندورود اعلام شد

ساری – ایرنا – فرماندار میاندورود گفت: با پایان یافتن شمارش آراء در این شهرستان، پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل شورای ششم  شهر سورک و شهر جدید طبقده با رأی شهروندان این شهرها انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، حسین منفردی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که شهروندان این شهرستان مشارکت ۷۳.۹ درصدی را در انتخابات ۲۸ خرداد ثبت کردند، گفت: شهروندان سورک از بین نامزدهای حضور در شورای ششم این شهر در هشت شعبه شهری اخذ رأی نامزدهای مد نظر خود را انتخاب کردند که در بین برگزیدگان شورا چهار نفر از پنج نفر عضو جدید محسوب می‌شوند.

وی افزود: شهروندان سورک به ترتیبِ بیشترین اخذ رأی شده مهدی ترابی سورکی با یکهزار و ۶۳۹، میلاد یعقوب‌زاده سورکی با یکهزار و  رأی۴۵۵، شهربانو خداپناه سورکی با یکهزار و ۳۳۹ رأی، محمدرضا طیبی سورکی یکهزار و ۱۵۵ و غفار وفایی سورکی با یکهزار و ۱۳۰ را به عنوان اعضای اصلی شورای این شهر انتخاب کردند. کمال سورکی آزاد با ۹۰۵ رأی، کاظم امجدی سورکی با ۸۵۱ رأی و علیجان علیخانی سورکی نیز با ۷۲۰ رأی در رتبه‌های بعدی جدول انتخابات سورک قرار گرفتند.

به گفته این مسئول به جز شهربانو خداپناه سورکی که سابقه عضویت در شورای سورک را دارد، بقیه اعضا چهره‌های جدید این شورا هستند.

فرماندار میاندورود از برگزاری نخستین دوره انتخابات شورای شهر در شهر جدید طبقده نیز خبر داد و گفت: طبقده از توابع این شهرستان که پاییز ۱۳۹۹ با پیشنهاد اداره کل دفتر شهری و تقسیمات کشوری استانداری مازندران و تایید وزارت کشور به عنوان مرکز بخش گهرباران به جمع شهرهای مازندران اضافه شد امسال نخستین انتخابات شورای شهر را برگزار کرد و نخستین شورای شهری طبقده با رأی شهروندان انتخاب شدند.

منفردی اظهار کرد: بر اساس آراء اخذ شده در دو شعبه شهری طبقده رحمان عرب با ۷۳۱ رأی، مهدی عرب نام پدر الله‌قلی با ۶۵۳ رأی، مهدی عرب نام پدر منصور با ۶۴۰ رأی، اسماعیل عرب با ۴۸۲ رأی و کاظمعلی عرب با ۴۵۵ رأی به عنوان اعضای اصلی نخستین شورای شهر جدید طبقده انتخاب شدند. سید تقی محمدی با ۴۰۵ رأی، سید اسماعیل جعفری با ۳۹۸ رأی و فاطمه قنبرنژاد نیز با ۳۳۶ رأی در رتبه‌های بعدی این رقابت انتخاباتی قرار گرفتند.

شهرستان سورک ۴۳ هزار و ۳۵۲ نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خرداد داشت که در ۷۱ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی مشارکت ۷۳.۹ درصدی را ثبت کردند.

۳۰۴ نامزد برای تصدی ۱۶۲ کرسی شوراهای اسلامی شهرهای سورک و طبقده و روستاهای این شهرستان با هم رقابت داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha